Din muzica de facut bucate XXV

Am tot încercat să te definesc în coordonatele sufletului meu şi nu am reuşit. Dacă pentru orice stare, zâmbet, moment de cădere găsesc notele şi muzica în care să le închid, tu îmi scăpai printre degete. Erai un fel de contradicţie între lumea mea bine aşezată. Contradicţia preferată. Azi, odată cu cerul albastru şi frumosul din aer, a ieşit să ia aer piesa asta. Ascultată şi plăcută într-un trecut vechi, bine ascunsă pentru a veni înapoi cu surpriza regăsirii.

Now I know. This is you. Şi drag, şi totuna…

Am niste emotii pe care le confund cu dragostea,
Am niste fluturi in stomac
Cand stai in fata mea,
Am niste senzatii moi
Cand te ating cu mana,
Chiar daca ai face tot ce mie imi place
Am sa strig:

Ref: Mi-esti drag,
Mi-esti Totuna.(2x)

Lasă un răspuns

