Zi de vineri.

Oboseala cumulată în timpul săptămânii se cuplează sentimentul că îi puţin timp eşti doar al tău. Vinerea oamenii sunt mai zâmbitori. Şi au mai multă energie. Eu stau cuminte în birou şi planific agenda săptămânii viitoare. Azi nu lucrez peste program.

Mâine dimineaţă fug spre Brăila. Ieşire în 3. 😀 (sperăm că nu de nervi).

Duminică mă întorc. Aşa că dacă vă sărbătoriţi cumva/cândava atunci, să ştiţi că sunt în zonă. 🙂

Azi e vineri şi eu stau şi fac bilanţul săptămânii ce a trecut. A fost frumoasă, am învăţat câte ceva, am avut certuri care zic eu că au fost constructive.

Ne citim luni! (de fapt, duminică, când eu nu o să intru pe net dar minunata opţiune care mă lasă să setez data la care vreau să apară ceva pe blog va fi activată).

Lasă un răspuns

