Prima miercuri…

Pentru prima dată în ceva multă vreme, fără FolkFrate!. Dar bine, chiar foarte bine, şi aşa. (nu, nu scăpaţi de mine, o să apar eu din nou 🙂 ).

A fost prima ediţie a Not Afraid 2 Talk About It, la care Tara m-a invitat şi eu m-am bucurat că am putut participa.  Despre cum a fost aseară, aşa, pe scurt. Nu am fost foarte mulţi, dar eu zic că am fost destui (adică oricum nu am căzut la pace dupa 5 minute 🙂 ). Oameni cu bloguri, fără bloguri, din presă, de pe twitter, voluntari, oameni faini. Am vorbit despre romi, sau rromi, sau ţigani, dacă există sau nu discriminare, ce se poate face şi de ce şi cum. S-au pus întrebări, s-au conturat opinii, s-a dezbătut din plin. Eu am plecat exact când atmosfera se destinsese şi se discuta liber şi frumos (chiar dacă de pe poziţii diferite) şi mi-a părut un pic rău că am ratat concluziile.

A fost primul concert Sim Band. Nu al lor, dar primul la care a asistat subsemnata. Bine, a fost prima dată în viaţa mea când i-am ascultat, cu toate că ştiam de ei de ceva vreme. Poate mi-ar fi plăcut mai mult să îi ascult de la început, cu siguranţă aş fi apreciat o sonorizare un pic mai bună. However, nu o să fiu cârcotaşă. Mi-au plăcut copiii, aştept să pun mâna pe nişte piese ca să îi ascult mai pe îndelete. Oricum, o porţie de rock alternativ bine legată, cu piese care prind şi te fac să intri în ritm, şi mai ales bine venită. Pentru mostră de cum sună intraţi pe siteul lor, au şi una bucată single lansat.

A fost prima miercuri în care am ajuns acasă mai devreme de 12 în ultimele multe luni. Ceea ce iarăşi nu a fost atât de rău precum putea să fie, mai ales când găseşi oameni cu care să vorbeşti despre vieţile pe care (nu) le aveţi şi care trec dincolo de emo-moodul meu de la miezul nopţii. 🙂 (da, ştiu că am zis că nu recunosc nimic şi am ajuns să scriu pe blog…).

A fost o miercuri alfel. Şi e bine că a fost aşa!

Lasă un răspuns

