Poveste de explorator (un nou început)

Nu am apucat să termin povestea mea de explorator, tocmai pentru că sunt atât de multe amintiri condensate încat mai vreau să le dau puţin timp să respire înainte să le înşir. Cel mai probabil nu aici, pentru că în capul meu şi al încă cuiva a înflorit o idee legată de asta. Dar despre tot proiectul, mai încolo puţin, când prinde şi contur.

În altă ordine de idei, pentru că îmi era dor şi pentru că am hotărât că este parte din mine, am reînceput activitatea de instructor. Aşa, de la 0, cu emoţii 1000, şi cu draga mea Cristina pe post de suport. Moral, educaţional, spiritual. Dar şi fizic, pentru că nu am luat-o chiar de la început de tot, ci s-a hotărât să mă integreze în echipa cu care ea lucrează ceva de o vreme.

Aşa că ieri am avut prima întâlnire cu copiii din clubul Samson. A fost frumos, şi nu spun asta doar pentru că îmi era dor de un careu, de un joc, de atmosferă. Am făcut cunoştinţă cu ei, m-am prezentat drept un „explorator mai mare”. Ei – mulţi, unii deja cu experienţă, alţii la prima întâlnire. Grupaţi câte doi şi trimişi într-un mic traseu prin biserică. Eu, la postul de cusut nasturi. I-am văzut zâmbind, ajutându-se unii pe alţii, plini de energie. Jocuri de cunoaştere frumos puse la cale de Paul. În rest, m-a bucurat reacţia lor la sistemul nostru de motivare pus la cale chiar de dimineaţă. Un concurs prin care pot strânge puncte, dar în care competiţia nu se desfăşoară direct cu ceilalţi, ci cu ei înşişi. Evident, cu premii pe măsură.

Lecţie zilei: dacă pui un borcan peste o lumânare care arde, aceasta se stinge. Concluzia: atunci când ne înconjurăm de lucruri frumoase, de oamenii care ne motivează, de Oxigen – putem răspândi lumină şi căldură. În plus, putem alege ce factor suntem pentru cei de lângă noi.

Tu ce alegi – să fii o gură de aer curat prin care poţi ajuta pe cineva să ardă, sau să fii un borcan prin care absorbi toată energia până la stingerea ei?

(din capitolul „Veşti bune luni dimineaţa” vă anunţ că Mishu a intrat în finala la BOS. Asta că v-am tot bătut la cap să îl votaţi 🙂 Deci, ne bucurăm.  Dar nu prea mult că mai trebuie să şi muncim!)

Lasă un răspuns

