Recomandari sferice

– despre cum a fost la concertul Alinei Manole de saptamana trecuta la CT (adica „Clubul Taranului”, nu Constanta), a scris noua noastra colega, Sabina. Iar la Alina gasiti ceea ce nu multi artisti fac: o multumire din suflet pentru public. Acum asteptam sa se faca bine! 🙂

– despre concertul lui Mircea Vintila (acompaniat de Jul Baldovin si in deschidere cu Dragos Boeru), am scris pe ForeverFolk. Mai putin eu, mai mult Raluca de data asta.

– despre MISHU. A luat premiu la GBOB (nu cel mare, dar unul pentru ca Bandul lui Calian a fost „altfel”). Ne-a facut „concert la miezul noptii in Iron”, cu acelasi band (adica cu Tudor la bass, Sorin la percutie si Richie la chitara). Am ramas marcata (la modul bun) de varianta de la „Scrum”. Bun, si acum partea cea mai importanta: mai puteti vota cetatatzeanul clujean la Battle of Songs cateva zile.

– despre oameni frumosi din blogosfera. „Blogul unui mar perfect” si un mod simplu de a zambi la zambetele altora.

– despre scrisuri si scriituri. O noua editie a Cenaclului Recitiri, luni, 2 noiembrie. Eu nici nu am reusit sa ajung pana acum, nici nu am mai scris nimic de ceva vreme. Revin curand in forta (zic eu). Plus Festivalul International de Literatura care se incheie azi (a inceput pe 28) la care iar nu am ajuns. Despre ce si cum a fost miercuri am citit la Jane si la Dragos. Despre ieri, doar la Dragos. Poate azi apuc sa mai sondez blogosfera pentru mai multe pareri.

– despre mine. Fara diacritice, fara somn, fara stari. Lenesa ca o ploaie adomita. Si cam la fel de rece.

Sa aveti un weekend placut si aromat, precum ceaiul meu cu bucati uscate de fragi, portocale si afine!

Un gând despre &8222;Recomandari sferice&8221;

  1. ceaiul tau suna delicios! hmm… a trecut aproape saptamana de la ultimul ceai baut. a fost de mere, adus tocmai din turcia. cu o lingurita de miere – savuros.
    weekend placut!

Lasă un răspuns

