Evadarea din spaţiul corporatist

Astăzi, în timp ce căutam diverse hârtii şi hârtiuţe (evident, constatând că în ciuda faptului că îmi aranjez biroul, sertarele, dosarele săptământal atunci când am nevoie de ceva dispare într-o gaură neagră), am găsit în sertarul biroului Caietul de Poezie. Aşa scrie pe prima lui pagină, cu un stilou ce a început să se decoloreze. Are aproape 5 ani, şi l-am mutat din birou în birou de-a lungul timpului. De ce? Pentru că, uneori, în pauzele mici de respiro la muncă simţeam nevoia să fug de lume. Alteori, în aceleaşi pauze de citit bloguri sau diverse articole, găseam versuri frumoase. Şi le vroiam aproape. Caietul de Poezie a zăcut uitat în sertar în ultima vreme, pentru că am uitat ce frumos e să fugi în versuri. Mai are multe pagini nescrise, aşa că azi l-am scos din sertar. Şi l-am aşezat lângă agenda ce îmi planifică timpul multinaţionalist. Pentru a putea evada când vreau. Fie şi pentru 5 minute.

Tu, adâncit în rapoarte şi proiecte, mai evadezi cumva? Şi dacă da, cum?

De final, poezie de suflet, prima poartă din altele.

DE-A ICAR

Am umblat cu cerşitul pe la păsări
Şi mi-a dat fiecare
Câte o pană.

Una inaltă de la vultur,
Una roşie de la pasărea paradis,
Una verde de la colibri,
Una vorbăreaţă de la papagal,
Una fricoasă de la struţ
O, ce aripi mi-am făcut!

Mi le-am pus la suflet
Şi-am început să zbor.
Zbor înalt de vultur,
Zbor roşu de pasăre paradis,
Zbor verde de colibri,
Zbor vorbareţ de papagal,
Zbor fricos de struţ,
O, ce-am mai zburat!

Lasă un răspuns

