Lumina de luni dupa-amiaza

Aseara, cand „ploaia asta nebuna” chiar isi scutura perdele peste Bucurestiul intunecat, zgribulita si destul de obosita, cantam despre „atata lumina” si „atata caldura”. Si le simteam. Pana in buricul degetelor oricum inghetate. Iar a fost zi-soare, zi-de-vara, zi-lumina. Cu multe surse:

– urcat scarile rulante care sunt in coborare (si impiedicatul de rigoare)

– Muzeul Militar, ce e de ieri mai mult decat un muzeu

– asteptari in frig, intalniri la Universitate sau la metrou, neplanificate dar simpatice

– oameni care ma trag de urechi si le multumesc.

– mailuri sau smsuri care te scot din amorteala serii de duminica

–  zambete. Nefortate, simple, din interior

– oamenii frumosi din jurul meu.

– rasete. Ieri am ras cu Sabina cu atata pofta incat credeam ca o sa pic la un moment dat.

– prieteni buni, si frumosi, si cu imbratisari largi si simpatice. Raluca ce are grija sa imi aduca aminte ca uneori trebuie sa ma mai si gandesc inainte sa vorbesc.  Sau Make care vine cu ideea „timbildingului” ForeverFolk, pentru a ne scoate din amorteala de toamna. Cristina de la Focsani cu care am povestit sambata seara. Cristina mea care e langa mine de 10 ani si inca e. Asta asa, din doua zile condensate.

– Dharma Bar si Institutul Blecher. Despre care citisem la Andrei Ruse, unde nu am ajuns la tot evenimentul, dar unde atat cat am ajuns, mi-a placut.

– pizzeria aia minune unde mereu comandam fiecare cate o pizza, stiind deja ca nu o vom termina (nu, nu o dau in vileag decat daca sunt convinsa si platita bine. Adica scoasa la o pizza acolo 🙂 ).

– Mouse Cappucino din Chocolat. Si ciocolata calda cu frisca si scortisoara. (LE: si ecler – pe care NU i l-am furat lui Make ci mi-a fost donat). Si alte atatea dulcegarii ca aproape pot deveni siropoasa si nu e cazul.

Atunci cand iti e bine, vezi si caldura din spatele mainilor inghetate, si lumina din spatele norilor. Nu imi e mereu bine. Si uneori, chiar si cand imi e bine, imi e nor. Dar stiu sa caut, si mi-am facut o pasiune naiva in a cauta spiridusii de la capatul curcubeelor. Saptamana asta a inceput cu dreptul. 🙂

Pe parcursul ei avem opriri destule: marti – Ovidiu Mihailescu in 100 Crossroads, miercuri – Tapinarii in Iron City / Luiza Zan la Palatul Ghika, joi – Timpuri Noi in 100 Crossroads/ Celelalte cuvinte in SilverChurch/ Old News in Iron City, vineri – Alina Manole si Luna Patrata vin la CTR (adica Clubul Taranului Roman).  In weekend il impachetam pe Make si il trimitem la Festivalul „Chitara Dunarii” de la Calarasi (pana una alta, daca va e dor de festuri de folk, eu si Raluca am scris cum a fost cea de-a zecea editie a festivalului Castanilor de la Ploiesti). Si luni…luni vine MISHU la Bucuresti! Adica MISHU CALIAN BAND. Sa participe la faza nationala de la GBOB. Adica cititi la el pe site ce si cum si unde si de ce, si nu uitati sa votati pe unde nu ati votat. Daca saptamana asta nu stiu unde voi fi de gasit, lunea viitoare sigur ma gasiti la locul faptei (mai ales ca baietii clujeni canta ultimii, ceea ca imi da si mie timp sa ma misc de la munca pana acolo).

Now, back to work 🙂

10 gânduri despre &8222;Lumina de luni dupa-amiaza&8221;

    • @make: si daca eu vreau sa fie spiridusi,ce? eventual aia de casa ai ralucai, ca tot se inteleg bine cu piticii mei. Daca au si oale cu galbeni cu atat mai bine. Si, nu, nu ti-am mancat eclerul. L-ai donat ca sa nu mai fiu acra…:P
      @raluca marmota ce-mi esti, you are my favourite big bad wolf 🙂 E ca in reclama: prietenii stiu de ce.

  1. Rumpelshtinskin! Parca asa era… si acum face „puf!” si se intoarce la capat de linie de tramvai, pardon, cu-r-cum-beau 😀
    Si acum ca sa fie in tema: irish coffee! Pup

  2. Omg ce-am facut din blogul asta:)) deci fiecare cu spiridusii, omuletzii verzi, piticii sau extraterestrii lui dar sa nu va atingeti de spiridurii mei de casa:)) sunt destul de stresati de mine nu e nevoie sa ii nenorociti si voi.ca la cum decurge discutia trb sa o mai gasim pe scufita rosie, cu piticii mai greu ca alba ca zapada parca era la conferinta… oameni „normali”:))mai stiam noi pe cineva cu probl legate de normalitate ;))

  3. Ati inebunit de tot!!!! pitici,spiridusi, mismidusi si trpadusi!!!Si eu care credeam ca sunteti mai sanatosi la scfarlie!Si uite asa, a aparut si baba cloanta-cotoroanta! Las’ ca vii tu acasa!

Lasă un răspuns

