Vineri la pranz…

Mi s-a intors lumea pe dos

si din ea curge apa

uneori e placut

alteori ma inunda

Mi s-a intors totul cu susul in jos

si ard in mine

zilele de ieri, cantarile de mai azi,

vantul din oasele tale

azi e doar o tristete metafizica

vorba cuiva ce e departe

un fel de sila existentiala

si nici tu nu esti aici

sa mai radem

sa mai pierd un pariu

si nici eu nu sunt acolo

in inima cuiva

care sa imi intoarca lumea pe dos

pana o transforma in cub

[e vineri, e trecut de 12, si eu nu am chef. Weekend placut, pana luni ma inchid in casa pentru refacere. ]

Lasă un răspuns

