Tot personale

Stiu ca am zis ca o sa fac tot posibilul sa imi iau timp sa scriu ceva pe blog zilnic (mai putin in weekend cand pot scrie sau pot a nu scrie depinde pe unde ma plimb) dar nu sunt capabila. Din motive care tin de sanatatea atacata de raceala toamnei care nu imi permite sa ma concentrez prea tare.

Din scurt: ieri am cules castane si m-a amuzat copios joaca asta de-a copilul, am primit cadou o frunza uscata care acum se lafaie linistita pe peretele caminului, Dinu nu a (mai) venit in Iron, dar am ramas totusi si nu mi-a parut loc de rau (si nici Sanzianei, Ancai si lui Mihai – zic eu), si am primit un ou kinder si acum astept sa mananc de pranz sa vad ce jucarie primesc. Tot din scurt: nu luati Coldrex cand sunteti la birou. Ajungeti ca mine sa dormiti cu capul pe masa…

In alta ordine de idei, Succes Dublu a venit cu o provocare: aceea de a incerca sa nu ne mai blocam in probleme si in depresii si sa fim o sursa de inspiratie. Mai accepta cineva provocarea?

Si de final, asa, va trimit la Nebuloasa (care oricum nu e in zona, ci se plimba pe la Cluj) sa dati nas in nas cu o noua obsesie muzicala. Initial a ei, acum a mai multora 🙂

Lasă un răspuns

