Caut bucatarie

Inca din vremurile bune ale anului I de facultate, cand zaceam cu orele si noptile pe la Anda pe acasa am ramas cu amintirea placuta a facutului de mancare intr-o bucatarie. Una cu aragaz si spatiu in care sa te poti misca. Tot cam atunci am descoperit (cu stupoare ce e drept) cat de relaxanta mi se pare mie activitatea asta, cat de fain e sa vezi oamenii fericiti dupa o gura de supa, si ca bunica-mea nu m-a tinut prin bucatarie degeaba cand eram mica (nu, nu ma punea la treaba, dar eu stateam acolo si ea imi spunea povesti din tinerete in timp ce din mainile iei cresteau oale de ciorba, borcane de dulceturi sau tavi cu prajituri). Am gatit prima data supa de pui cu galusti pentru ca imi era pofta, am gatit varza pentru ca am vrut sa surprind pe „the significant other” de la vreme respectiva, in timp m-am orientat spre tot felul de retete si combinatii inedite, am scris povesti cu paste si sosuri aferente, am facut chiar si blat de tort la cuptorul cu microunde la un moment dat.

Revenind, stand astazi cu 7 pulovare pe mine si dardaind de frig, ma gandeam ce bine mi-ar face sa ajung acasa, sa deschid aragazul si sa fac ceva bun de mancare. M-ar rupe de tot si toate. Pentru ca eu fac mancare de placere. Iar cei care au mai gustat din ea zic ca e si buna. Numai ca eu nu am bucatarie. Am doar un reseu si o camera de camin si nu mai am rabdarea sa fac ciorba pazind-o pe culoar ca sa nu plece cineva cu ea. Si, dupa cum spuneam, la mine gatitul poate functiona ca terapie. Si nu am mai facut mai nimic prin nicio bucatarie in ultima vreme, si imi e dor. Oare gatitul e ca mersul pe bicicleta? Il uiti sau ba dupa o perioada?

Asa ca…Oana din Bucate cauta bucatarie. Nu trebuie sa fie ceva fancy, ci doar un loc unde sa se poata gati. Si sa existe si ustensilele necesare (as in cratita, cutit, chestii de genul). Accept si cereri preferentiale (gen: nu mai bine faci ciorba de-aia si nu de-aialalta?). Si nu cer nimic in plus. Doar un spatiu in care sa ma desfasor si sa ma calmez. O bucatarie care sa functioneze ca un psihiatru. Adica tu dai la schimb bucataria pentru niste mancare, eu dau la schimb mancarea si o Oana zambitoare si fericita.

Deci…are cineva asa ceva?

(daca va surade ideea, fie lasati un comentariu aici, fie dati un mail la oana.sunt.eu[at]gmail[dot]com si negociem)

5 gânduri despre &8222;Caut bucatarie&8221;

  1. 🙂 mi-ai amintit de doi buni prieteni(un cuplu) care locuiau in camin…de cate ori veneau pe la mine pentru o zi-doua nu ii mai scoteam din bucatarie…de fapt pe el, caci ea avea treaba (sa barfeasca cu mine)…Si pe mine ma calmeaza, ma linisteste foarte mult gatitul…daca n-as locui acum cu iubitul meu si ai sai parinti, cu cea mai mare placere imi ofeream bucataria :(…Dar iti doresc sa iti gasesti o bucatarie pentru gatitul-terapie 🙂

  2. Copil dragalas…daca duminica seara nu ai ce face….te astept pe la mine prin bucatarie….Gasim noi sa bucatarim ceva impreuna…Sau cand vrei tu saptamana viitoare…Si daca dau astia drumul la caldura o sa poti sa scoti cateva din pulovere mai…Dochia cu 7 cojoace.

  3. Servus, Oana,

    Din pura si atat de simpla intamplare am dat peste blogul tau acum 2 minute si am citit postul tau de mai sus…Si te inteleg atat de bine, am stat si eu la camin, stateam si eu pe langa mama sau bunica in bucatarie odata, acum am de ceva vreme bucataria mea, mica dar prietenoasa, nu ajung sa o folosesc prea des si sunt sigura ca ar te-ar aprecia ca featuring guest iar de mine nu mai zic:). Stau in Crangasi, ca amanunt poate important(nici nu m-am uitat sa vad de esti in Bucuresti). Asadar, te invit in bucatarioara mea:).

  4. Eu am alta problema… am bucatarie dar am o mama bagata in ea care nu prea ma lasa sa ma desfasor fara sa comenteze.. si mie imi place sa ac mancare mai ales pt persoana iubita….dar cred ca mai am de ast pana gasesc propria bucatarie:D

  5. Va multumesc mult pentru bucatariile puse la dispozitie.
    @cris. Saptamana viitoare, dar nu luni. Vorbim, gatim 🙂
    @mischa: Ma bucur ca ai ajuns aici. Suntem oarecum vecine (eu stau in Grozavesti) si mi-ar face placere sa ajung sa gatesc o data prin bucataria ta.
    In rest, mai astept oferte, ca sa im planific agenda 😀

Lasă un răspuns

