Personale

Nu am timp sa scriu. Aleg iar dupa cadouri. Sunt obosita si totusi am chef sa ma joc. Ma simt bine in pielea mea zilele astea, e frumos. Aseara am fost la concert la Make si cu toata raceala si raul care curgeau prin mine am reusit sa ma bucur. Mai ales de trupa de copii cu care a prestat pe scena, care ne-au lasat cu gura cascata. Noroc ca nu erau muste prin aer :).

Sunt multumita de oamenii frumosi din jurul meu care ma fac sa zambesc chiar si dimineata, cand sunt morocanoasa. Multumita ca e soare, chiar daca e frig. Multumita ca am oameni care isi fac griji pentru mine si care sunt aproape de la departare. Redescopar in jurul meu povesti, placeri furate si puse la pastrare, pofta de viata.Imi place esarfa mea portocalie cu miros de mare si bluza brodata cu flori si iz de primavara.

E bine asa. Azi e bine. (cu toate ca am febra, ma doare capul, sunt in urma la munca, si mi-e somn :D)

2 gânduri despre &8222;Personale&8221;

Lasă un răspuns

