Din muzica de facut bucate XXIII

Ca o continuare firească a „ediţiei speciale” de săptămâna trecută, azi aveţi parte tot de domnul Mihai Călian. Adică de Mishu. Care pe lângă faptul că-i deştept, de treabă şi cântă fain de tpt [nu, nu se aplică chestia cu frumos, deştept şi devreme acasă], se plimbă pe la festivaluri şi ia premii.

Aşa că, vi-l las pentru început de săptămână pe proaspătul câştigător al marelui premiu al Festivalului Castanilor (festival despre care veţi putea citi în curând pe ForeverFolk), şi pe şi mai proaspătul calificat în semifinala Battle of Songs cu piesa „Viteza sângelui meu„.

Acum să fac şi o faptă bună, şi să vă spun că puteţi să îl votaţi. E drept că un vot se poate da în schimbul a 0.50 Euro+TVA, dar eu zic că nu sunt bani pierduţi, ci investiţi în cineva care merită.

Deci, felicitări Mishule! Şi pentru voi prima piesă mishelească pe care am ascultat-o şi care m-a fermecat definitiv, în varianta de prezentare de la gala laureaţilor  la Ploieşti.

[nu garantez pentru coerenţa ideilor exprimate mai sus, pentru că eu încă nu am apucat să dorm pentru refacere. una peste alta, vroiam sa scriu mai multe despre festival, dar aştept să mă refac şi să descarc pozele :D, dar până mâine nu încercaţi să vorbiţi cu mine că nu se ştie cum reacţionez. :D]

Lasă un răspuns

