Scrisoare pentru C

Dragul meu,

Sa nu uiti niciodata ca esti un copil norocos. Cu parinti care il iubesc, cu bunici care il rasfata, cu mine care te rasfat si mai tare. Eu imi doresc doar sa te vad crescand frumos si destept, bine educat, si inconjurat de oameni adevarati.  Sa fii iubit si sa iubesti cu pasiune. Chiar daca uneori o sa doara, sa nu uiti ca poti merge inainte, ca trebuie sa zambesti si sa lupti pentru tine. Sper sa fii mai putin incapatanat decat mine, macar un pic, si sa analizezi deciziile pe care le ei. Dar sa nu uiti niciodata ca a nu incerca e mult mai trist si mai frustrant decat esecul ca nu ai reusit ceea ce ai incercat. Sa faci si mici nebunii, care sa te formeze ca om.

Tie, iti doresc imi primul rand sa fii sanatos. Sa ai mereu puterea sa alergi si pofta de viata si de stat pe afara pe care o ai acum. Sa ramai cu pasiuni bine inradacinate, care sa te faca sa cresti in fiecare zi. Imi doresc ca determinarea pe care o citesc printre cuvintele tale atunci cand este vorba de inot, constientizarea faptului ca la performanta nu poti ajunge cu putin efort (nota pentru cititorul de blog: Cati copiii de 9 ani ati vazut rostind cuvinte precum „Pot sa ajung si eu acolo – adica la competitii internationale – daca ma antrenez mult si sunt constiioncios?”), placerea de a face ce iti place sa nu iti dispara niciodata.

Iti mai doresc sa pastrezi mereu o parte de copilarie din tine. O sa vezi cand mai cresti cat de importanta este. Si sunt mandra si fericita ca totusi stii ce e copilaria pentru ca te-ai julit, de-ai dat in leagane, ai jucat fotbal pe terenul din fata blocului, si pititea printre tufisuri si copaci. Sa nu uiti ca si educatia e importanta (dar pentru asta existam eu si mama, ca sa iti mai aducem aminte din cand in cand) si sa te specializezi in domeniul care iti place.

Iti doresc soare si ploi, iubiri si tristeti, incercari – reusite dar si esecuri, decizii bune si unele mai putin bune. Iti doresc ca atunci cand vei fi mare sa fi OM.

Cu drag,

Sor-ta 🙂

[„C” vine de la Copilu’ – adica Dulu Costin Gabriel, adica frate-miu – care azi implineste 10 ani. Care copil dincolo ca unoeri ma scoate din minti, ca e un pic putoare cand e vorba de lectii, ca are excese de personalitate e copilul sufletului meu. In afara de asta, o sa mai spun La multi ani! si urarile aferente unei astfel de zile si pentru pentru unchi-miu Nelu – unchi cu care frate-miu seamana izbitor – si unei Cristine din cele cateva din viata mea. Aceea Cristina care imi inveseleste zilele de munca 🙂 ]

La final, poza de laudat, de asta primavara.

Un gând despre &8222;Scrisoare pentru C&8221;

Lasă un răspuns

