inceput sau sfarsit

totul a inceput cu o privire

In larma lumii ne-ntalniram
O zi ca orice alta zi

distanta dintre secunda 1 si secunda 2 s-a prelungint intr-un lung sir de picaturi colorate, aruncate de un copil furios cu inima rece si vorba suava. ne-am mintit senin, cu zambetul pe buze, stiind ca mainile noaste nu se vor atinge, ca e doar un moment mai altfel dintr-o suta de momente mai asa-si-asa

Te ingan si ma ingani seaca vlaga-n amandoi.
Doua fantani si-o singura sete
Suntem doua fantani si o singura sete.

sub forma de buburuze, intre mine si tine s-au asezat un zambet, o strangere de mana, niste cuvinte scrie, o sumedenie de noduri, cealalt, cealalta, un pitic din cei multi, cadente gri sau poate kaki in ritm de realitate. ciudat, i-am spus cuiva despre tine si povestea s-a intins pe o noapte aproape. acum, te rezum la cateva cuvinte in care nici macar nu stiu daca te-ai regasi daca le-ai citi.

Azi, maine, ziua de dupa mine
Si tu parca nu mai vrei sa pleci
Si poate ma doare
Si poate nu-mi vine bine sa te vad in fiecare zi
Si poate ma doare
Si daca tu nu esti…ma doare mai tare

totul s-a terminat cu o privire

sau poate, cine stie?, atunci a inceput – de fapt – viata.

[n.a. : versurile in italice nu imi apartin, sunt bucati din cantece care m-au marcat intr-un anume context si care se potrivesc cu ceea ce simtem cand am mazgalit o bucata de hartie in cuvintele de mai sus. mai mult, ultimul set nu este garantat a fi exact precum canticelul. acum am aflat raspunsul la intrebarea de acum doua saptamani: prefer ceva-ul nimicul, chiar daca ceva-ul ala conduce spre nimic. dar azi e prea frumos afara sa fiu trista, e soarele cald si calm si astept o infuzie de iris in curand. asa ca…poti sa pleci ca nu-mi mai pasa]

Un gând despre &8222;inceput sau sfarsit&8221;

  1. garantez eu pt calupul final….:P

    asa e… Evo – Ziua de dupa .. one of my favourites.

    Azi, maine, ziua de dupa vine
    Si tu parca nu mai vrei sa pleci
    Si poate ma doare
    Si poate nu-mi vine bine sa te vad in fiecare zi
    Si poate ma doare
    Dar cand tu nu esti…
    …ma doare mai tare

Lasă un răspuns

