M-au facut „bucate”

Aseara, la deja clasica inlnire secreta de luni (care acum nu mai e chiar asa secreta din moment ce se afla pe blog), dupa vreo 5 minute de dezbatut asupra sintagmei „Oana din bucate”, care in cel mai bun caz poate sa fie „Oana din bucati” (ca doar stiu destui amatori sa ma transeze in felii mici, mici, mici. Si mai stiu cativa care au facut-o cu sau fara voia lor), am hotarat ca trebuie sa existe si o modalitate de a ma trasforma.

Si uite asa, cu ajutorul lui Mysha, Jonnie si Cami, am devenit:

Ostropel

Afinata

Napolitana

Afumatura

(adica o combinatie care sa contina aperitiv, bautura, fel principal si desert – ca doar din toate cele gasiti in bucataria subsemnatei).

Acum, astept cu interes sa vad daca mai aveti si voi idei, ca noi ne-am strofocat destul si la astea.

3 gânduri despre &8222;M-au facut „bucate”&8221;

  1. Oua umplute
    Ardei Iute (atunci cand e cazul)
    Nocciola Ice-cream (one of the sweetest)
    Apple juice (sa nu imi faceti mie copilu’ alcoolic, da?! – nu ca n-ar fi,d ar doar eu am voie :D)

  2. Ce face licoarea verde din om…
    Bine ca nu mai eram pe acolo ca deveneai instant – ou, absint, negresa si ardei umplut.Fara prea multe batai de cap 🙂

  3. @make: Noi ne chinuiam sa facem meniu din bucate dintr-un cuvant. Dar nu-i bai, acum e Oana din bucate in bucati. Si pe cine faci tu alcoolica,bre?
    @nico: Adevarul ca nu mai stiu daca erai sau plecasei cand am avut parte de mult prea minunata discutie. Culmea e ca prima varianta de „A” a fost tot „Ardei umplut”…there is something in the air

Lasă un răspuns

