Din muzica de facut bucate – special edition

Nu stiu cum se face si se invarte, dar cum lipsesc si eu 2-3 zile din online, se darama munti, se schimba culoarea cerului, se intalmpla diverse.

Asa ca, cum navigam eu printre cele 469 de chestii necitite, ajung la un moment dat la Cluj. La nimeni altul decat la MISHU. Bun, eu v-am mai spus cat imi place mie de MISHU – adicatelea de ceea ce canta dumnealui – v-am mai lasat cate un link, etc. Numai ca acum s-a intamplat minunea: domnul Calian a strans inca cativa oameni si a dat piesei „Viteza sangelui meu” o forma finala si foarte frumoasa. Adica a lansat oficial the piesa.

Trecem peste motivele pentru care imi e mie stimabilul domn di la Cluj drag. Cum ar fi piesele faine pe care i le-am ascultat cu ceva buna vreme inainte sa il si cunosc personal, simtul umorului dezvoltat care mi-a ridicat moralul fara sa stie la Vatra Dornei sau cantarile de langa cort in Vama. Pe langa toate astea, Mishu are talent. Cu carul. Si bine face ca il si foloseste.

Asa ca luati-va 5 minute libere si ascultati  piesa (mai jos sau pe site), luati-va 5 minute libere si ascultati. O sa va placa. Atat de tare ca va creea dependenta. Si mai luati-va 5 minute si hai sa sustinem omul asta talentat, care alaturi de ceilalti oameni talentati cu care a lucrat a inscris piesa  la Global Battle of Bands. Nu e foarte complicat ce aveti de facut, va explica si Mishu la el pe site daca nu va prindeti din prima, si faceti o fapta buna promovand muzica de calitate 🙂 In plus, oricum stiu ca o sa va inscrieti, pentru ca piesa asta este mult, mult prea faina ca sa nu.

Nu, nu, nu sunt drumuri …:)

Mishu – Viteaza sangelui meu

Un gând despre &8222;Din muzica de facut bucate – special edition&8221;

  1. […] Prieteni si oameni de bine care ma sustin (in ordinea numerelor de pe tricou): Ionutz Mangu Pete Artcluj Teodora Iacob a scris si niste cuvinte frumoase, o descriere medico-poetica a piesei (de, e de specialitate ) Minunatul Perijoc Multumesc pentru cuvintele frumoase Andrushkai Tya, cea mai tare pozera ever! Raluca Cea mai Nebu dintre Nebuloase Aminda, concurenta mea directa la BOS Ovidiu Sîrb, un om cu sange rece si inima calda Nelipsita Mirajă Groparu, care printre altele este autorul minunatelor traduceri cu “add-on”-uri si plus-plusuri inspirate de pe pagina GBOB. O noua si binevenita prietena, Incasha Folkblog Draga Mirona iti spun printre soapte… mersi mult! Multumesc Mekone Multumesc Oana […]

Lasă un răspuns

