Inca un final

…de saptamana, de prietenii, de nopti, de ganduri suave, de noapte.

A fost asa:

Dupa un eveniment care m-a dezamagit la nivel personal, simtind ca pur si simplu nu e asa cum trebuie , dar si o decizie frumos conturata (luni); dupa un concert plin care mi-a umplut inima (marti); dupa o seara cu gatit si lectii cu frate-miu (miercuri); dupa dezamagiri si nervi (mai de mult, constientizati ca un pumn serios in stomac joi) am invat multe: ca uneori un zambet poate lumina o zi intreaga, ca unora le pasa mai mult decat cei despre care chiar credeream ca le pasa, ca sunt oameni care ma imbratiseaza si imi trece suparare, ca uneori timpul se poate opri in loc (si nu, nu e o metafora, e o experienta palpabila traita cu intensitatea cu care poti retrai in prezent doar un moment unic din trecut). Le multumesc celor care mi-au fost alaturi, celor care m-au invatat de-a lungul timpului ca trebuie sa lupt in primul rand pentru mine, celor care ma ajuta sa ma descopar in zeci de feluri. Si iti multumesc tie pentru ca cateva ore in care m-am rupt de orice intrebare, de orice tremur, de orice pierdere.

E o vineri asa cum trebuie sa fie. Cu oboseala, dar plina de energie, privind inainte.

Va fi asa:

Ma voi retrage iar pentru cateva zile in coltul meu de lume ferit de orice umbra de tristete, in casa bunicilor. Duminca ma asteapta intalnirea de zona cu instructorii de exploratori, si pe seara Pariul pe Prietenie. Marti, in Crossroads vor fi Dragos Boeru si Catalina Beta de la orele 21.00, iar in Iron incepand cu 22.00 ma voi duce sa ascult „Oratie de nunta”, „Nebun de alb”, „Condamnare” si alte piese sub marca Emeric Set. Miercuri e „Folk Maraton” la Sala Palatului (la care nu stiu daca ajung, exista posibilitatea sa da) si apoi after-party alaturi de FolkFrati. In rest, mici deziderate personale, niste intrebari de pus, cateva raspunsuri de dat (si cautat), si carti.

Apropo de carti, cum a batut o luna de la ultima carte despre care am scris, imi propun ca saptamana viitoare, incepand de luni sa scriu despre o carte pe zi (pentru ca, da, am reusit sa ma tin de promisiunea de a citi una bucata carte pe saptamana). Aveti voie sa ma trageti de urechi, sa ma certati, si sa imi atrageti atentia daca nu fac asta. De fapt, tocmai acesta e motivul pentru care am scris pe blog, ca sa ma asigur ca nu uit.

Administrative:

In rest, mici noi schimbari in dreapta ecranului. Avem categorie noua, cu „Ce gatim…” – aici intra siteuri de unde ma inspir si mai si gatesc din cand in cand (adica atunci cand au unii oameni buni cu suflet mare bunavointa sa imi ofere bucataria lor sa experimentez eu). Momentan, Copolovici si al sau „Pranz din caserola„, Adi Hadean fie si pentru ca are o pasiune pentru ciuperci (yammy) dar mai ales pentru ca are un stil aparte de prezentare a retetelor care te face sa crezi ca totul e foarte usor (si nu e intotdeauna 🙂 ),  si „Ceva Bun” pentru ca are nu numai retete, dar si sfaturi si dictionar si imi place mie.

„Numai bune de mancat” a devenit „Prieteni din bucatarie”. Acolo sunt oameni pe care ii cunosc (mai putin pe AdinaB, dar ea oricum ramane pentru ca e prietena in ale cartilor), oameni care imi sunt dragi tare. Salut pe acesta cale intrarea domnisoarei Nico Palarie in randul blogosferei :), revenirea Boerului, si anunt si faptul ca de-alde Matache Marius si-a tras site si acolo gasiti nu numai blogul dar si tot felul de informatii utile si interesante. La oameni noi  in zona e tiza mea.  Cam atat la capitolul asta.

Pentru urechi muzicale:

Piesa draga si frumoasa. Pentru ca uneori, daca astepti pana ai certitudini poti pierde tot, si pentru ca tot asteptand momentul sau omul potrivit iti lasi viata sa treaca pe langa tine.  De-aia nu mai pun eu intrebari, de-aia sunt eu zambitoare azi si nu numai. Va doresc un final de saptamana asa cum va doriti voi.

Get Set Go – WAIT
Wait, wait for the dawn my dear
Wait till the sun gets here
And you will wait too long he will be gone
Wait, wait till the sun shines through
Wait till the sky is blue
And you will wait too long he will be gone, he will be gone

Ooh, he will be gone
Ooh, he will be gone

Wait, wait till the signs are right
Wait till the perfect time
And you will wait too long he will be gone, he will be gone

Ooh, he will be gone
Ooh, he will be gone

La la la la la …

Wait till you don’t doubt no more
Wait till you know for sure
And you will wait too long he will be gone now

Si daca nu v-ati plictisit deja, sau mai ales daca vreti sa evadati macar un pic din plictiseala… Pentru cititorii din voi: Andrei Ruse a publicat ceva parti din viitorul roman, MDMA 16 in Ziarul Financiar. Am constat asta gratie faptului ca eu chiar rasfoiesc respectiva publicatie dimineata, ca sa am ce mai povesti cu domnii din middle sau top management pe care ii asist in sedinte interminabile. Revenind, MDMA 16 are siteul sau propriu,  autorul  are si el un site fainut, si in plus a scris SONI, si pentru asta ii sunt fan declarat. Asa ca, trageti o ochiada, vedeti ce mai scrie. Mie imi place. [si nu, nu il cunosc. nici nu ne tragem de sireturi. si nu m-a platit ca sa scriu asta. asta asa, ca sa evit intrebarile]

3 gânduri despre &8222;Inca un final&8221;

  1. Merci pentru intampinare 😉 Stii ca de duminica trecuta se planuia asta si pana la urma s-a intamplat.
    PS: Cand punem de seara aia de clatite cu dulceata din aceea?

    • stiu, si tocmai de-asta ma bucur atat de tare. dulceata de atunci s-a cam terminat, dar plec iar la tara weekendul asta si aduc. asa ca, spuneti data-ora-locul si ma prezint cu materia prima, fabulos de gustoasa 🙂

Lasă un răspuns

