Colaje cu luni patrate,amante,sirene si alte vietati stranii

[Multumesc Alina,Adi,Teddy pentru o infuzie de energie pozitiva de care aveam nevoie. Ce e mai jos e un mod mai special de a multumi. Versurile apartin ale Alinei Manole, si sunt extrase din piesele* acesteia .Despre cum a fost concertul de aseara din 100 Crossroads gasiti un articol complet pe ForeverFolk.]

In noapte asta, ti-as desena un sotron cu 1000 de patrate, dar tu taci si ma privesti frumos si tacerea cade pe jos. Despre mine vei auzi lucruri bizare, dar o sa spui ca viata-i plina de detalii, tu si eu – doua vitralii. Am inchis intr-o cutie, aparent definitiv, o fotografie, si cred ca prietenul meu invizibil s-a indragostit, de la o vreme incoace am un pitic si-l vreau fericit. Eu n-o sa fiu ingerul tau niciodata, poate trec sirene prin oras adulmecand porti ferecate, doua randuri de chei, dragoste in trei. Tu spuneai nu se mai poate, dar dragul meu, nu-ntelegi, a fost o-data un carabus cu burta plina de lacrimi si ma ustura si sfaraia in palma pentru un strop de apa. Vei veni la mine pe neasteptate, imi vei spune te iubesc atat de…asa si-asa. Fir-ai tu iubit sa-mi fii!

*In ordinea aparitiei in colaj: Amantele, Ti-as desena, Tu taci, Despre mine, Detalii, Cutia Pandorei, Prietenul invizibil, Piticul, Niciodata inger, Sirene, Dragoste in trei, Astazi nu vii, Iar si iar, Carabusul, Duel cu greierele, Luna patrata, Atat de…, Iubit de mi-ai fi fost.

2 gânduri despre &8222;Colaje cu luni patrate,amante,sirene si alte vietati stranii&8221;

Lasă un răspuns

