Presupozitii

Daca ai face un pas catre mine, te-as prinde de mana si am fugi amandoi intr-un loc ferit de lume si de umbre unde tu mi-ai scrie poezii, eu ti-as spune povesti.

Daca as avea poate, macar de data asta, curajul sa nu iti intorc zambetul, poate am pleca fiecare pe drumul lui si te-as pastra doar intre filele unui carnetel cu scris ingrijit si vorbe culese.

Daca atunci as fi venit spre tine, in loc sa plec cu pasi grabiti spre un altceva sau daca m-ai fi asteptat cu o clipa mai mult la intersectia dintre ieri si maine poate ti-as fi spus ca imi esti drag.

Daca ar depinde doar mine si nu mi-ar fi teama de propriile frici ti-as spune din nou, ca mai demult, o poveste cu pitici si jocuri.

Daca as stii ce si de ce poate mi-ar fi mai usor sa mi te apropii ca prieten, sa povestim cate in luna si stele, sa mergem cu biciletele in parc.

Daca as face un dialog din cantece cu tine astazi te-as intreba: „If I lay here/ If I just lay here/ Would you lie with me/And just forget the world” (Chasing Cars – Snow Patrol). Pentru ca ai stii ca asta e ceea ce vreau si am nevoie acum.

Daca nu mi-as pune si nu mi s-ar pune intrebari, as cauta mai degraba momente decat raspunsuri.

Poate sunt prea multe supozitii intre lumile noastre paralele. Intre noi nu e nimic, si stim asta. Si totusi, e nimicul nostru special, scaldat in versuri de cantece si in zambete furate inspre dimineata. Imi esti drag si atat si nu vreau mai mult.  E o poveste nescrisa, pe care o incepem in fiecare seara de revedere. Si asa e cel mai bine.

Dar daca…

[de ceva vreme am renuntat sa mai scriu despre sentimentele mele aici, poate pentru ca prea multa lume punea intrebari. Citind postul acesta, mi-am adus aminte de ce scriu emotii. Pentru ca simt. Iar eu simt frumos, simplu,  rotund, si prin cuvinte. Si nu imi voi sinucide simtirea de teama interpretarilor.]

2 gânduri despre &8222;Presupozitii&8221;

  1. stii…surprinzator sau poate nu la cate chestii sunt in comun:)) in ultimele zile am avut in minte numai acea piesa e la snow patrol si m-a surprins sa vad la tine acum:p
    si cum vasesem intr-un post anterios..cu placere pt vacutza 😀 ti-am mai zis ca ma bucur mult ca-ti place:P

Lasă un răspuns

