Primii pasi…

Dupa o perioada in care lucrurile nu se legau de nici o culoare, dupa lipsa totala de interes fata de scris, dupa ce muzica devenise o parte atat de comuna a mea ca nu imi mai trezea nimic, dupa proiecte moarte inainte de vreme, si dezamgiri, si munca in care m-am ingropat.

am hotarat ca merit un moment de respiro. sa privesc lucrurile si oameni din viata mea asa cum sunt si ma bucurau o data, nu cum ii vad si ma doare. am inceput cu reluarea activitatilor foreverfolk-istice, cu o cafea cu domnisoara care mereu are nevoie de ea si povesti prin fum, am continuat cu o plimbare prin centrul vechi, cu ochii in vitrine si picioarele calcand atent pentru a nu imi rupe gatul, trei sunete prinse in piata festivalului Enescu, o trecere prin orasul de otel. Am plecat la 6 de la birou si am ajuns la 2 acasa, iar in astea 8 ore am respirat din nou normal.

azi incepusem sa scriu despre o carte. sau despre un om. am in draft ceva despre aseara la folkfrate dar prefer sa pastrez totusi starea aia pentru mine. pentru ca au fost oameni dragi si frumosi, pentru ca am zambit, mi-am reamintit, am schimbat priviri si zambete, si totul a fost asa cum trebuia sa fie. cu mult suflet, si cantece.

mi-a ramas in minte o conversatie cu tiza mea cu suflet mare si imbratisare calda

„si, ce mai faci? cum mai e?”

„sunt bine. in rest nimic. doar tacere”

„si ai facut ceva sa schimbi asta?”

adevarul e ca de mult am ajuns sa cred ca vorbesc singura. nu mai astept raspunsuri pentru ca nu mai pun intrebari. iti cer sa-mi fii aproape, dar habar nu am ce mai simti. am ajuns sa prefer vocea mea, glasului cald al altcuiva. am ajuns sa nu mai ascult decat poate prea rar sau prea tarziu. ceva nu e bine in ecuatia asta.  aseara a fost seara de revelatii la umbra unui „clar de inima” sau a „vijeliei” de pe scena.

pentru ca ruperea tacerii inseamna un simplu „buna ziua”.

nu trebuie sa astepti sa fie bine. trebuie sa faci sa fie bine.

azi e bine.

Un gând despre &8222;Primii pasi…&8221;

Lasă un răspuns

