Muzicale…

Saptamana asta ma inchid in casa, pentru a lucra la traduceri, a analiza retropectiv diverse si a incerca sa imi revin din starea in care am intrat singura si care se exteriozizea prin hipersensibilitate, taceri, asteptari, insomnii sau vise ciudate si fara sens.

Trecand peste toate astea, toamna nu incepe doar scola, ci viata bucuresteana pare ca revine la viata. Asa ca, in urmatoarele doua saptamani ne asteapta:

Remember Vali Sterian. Un eveniment de suflet, despre care am auzit numai lucruri frumoase anul trecut. Anul acesta, ne vedem pe 21 septembrie, in Big Mamouu

„Luna patrata din nou in Bucuresti”, pe 22 septembrie. Nu mai spun nimic, se stie cat de tare apreciez fiecare moment muzical al Alinei Manole impreuna cu baietii cu care canta. Alina trebuie ascultata cu ochii inchisi si bucurandu-te de prieteni invizibili, amante si relatii muzicale. 100 Crossroads revine cu acesta ocazie cu serile de muzica folk. Plus ca este renovat si am fost „amenintati” ca nu o sa mai suferim de prea mult fum.

Folk Maraton, 30 septembrie. La Sala Palatului. Multa lume buna. Pe scena si, spre eu, in public.

– Ar mai fi doua concerte (unul pe 29 septembrie in Iron City, unul pe 2 octombrie in Ploiestiul natal), dar astept niste informatii mai oficiale si un afis.

– Pentru alte concerte din aceasta perioada (Ada Milea, Nicu Alifatins au si ei program de cantat) va invit sa vedeti unde si cine va fi prezent la „urmatoarele concerte folk„, rubrica permanenta si de mare folos a ForeverFolk-ului.

Asa ca, intr-o saptamana, revin in forta cu agenda si pixul in mana si spre eu cu ceva mai multa voie buna.

Si inca ceva: in ultima vreme contactul meu cu online-ul e legat mai ales de Twitter. Asa ca ma puteti urmari la @sareadinbucate sau la @foreverfolk (in general pe amandoua) si acolo va tin la curent cu ce mai fac, ce se mai scrie, ce se mai pune la cale.

Lasă un comentariu