Celor ce ma citesc…

As vrea sa nu mai fiu acuzata ca scriu doar cuvinte pe care doar eu le inteleg. Acest blog este un spatiu de exprimare personal. Recunosc, am peste 100 de oameni care trec pe aici si ii respect. Dar dincolo de astea, nu scriu pentru ei, scriu pentru mine.

Mi-as dori sa nu imi mai spuneti: dar chestia aia de acolo e cumva legata de evenimentul X, care are legatura cu persoana Y? Dar de ce simti asa? Hai, nu mai fii asa trista…Oameni buni si dragi, sa fiu vesela si linistita e normal. Sa citesc si sa scriu despre carti e pentru mine iarasi un gest de normalitate. Sa promovez oameni, evenimente, concerte – nu ma plateste nimeni pentru asta. E o placere strict personala, legata de ceea ce imi place MIE. Daca va place si voua, cu atat mai bine. Asa ca, de ce nu e normal sa scriu si cand iubesc, si cand sunt trista, si cand plang? Nu cer sfaturi, nu cer ajutor, nu cer nimic. Puteti citi, sau puteti trece mai departe.

Si mi-as dori sa nu ma mai judecati doar prin prisma cuvintelor mele. Pentru ca poate ma cunoasteti destul dupa ce scriu aici, dar nu ma cunoasteti cu adevarat. Pentru ca presupozitiile legate de sentimentele mele sau de ceea ce traiesc sunt uneori absurde. Pentru ca ma descarc emotional scriind, si facand asta prefac sa nu impart cu fiecare ceea ce e la mijloc. Imi strig in gura mare problemele pe blog, dar asta nu inseamna ca atunci cand ma cunoasteti aveti dreptul sa imi dati sfaturi despre viata mea personala, despre parinti, despre una, despre alta. Aveti sectiune de comentarii: va rog, folositi-o. Atat timp cat sunt de bunsimt, or sa apara si o sa raspund la ele.

M-am saturat ca oamenii sa stie ce e mai bine pentru mine, doar pentru ca au citit pe aici cate ceva. Serios, cred ca stiu si singura. Iar daca nu actionez ca atare, e pentru ca judecata mea imi spune ca „e mai bine asa”. Ma obosesc oamenii care au impresia ca stiu tot si ii stiu pe toti, doar pentru ca citesc niste bloguri. E drept, si mie mi-au fost unii oameni dragi citindu-le blogurile, dar abia cand i-am cunoscut si am baut o cafea am putut spune mai multe despre ei. La fel de adevarat ca sunt cativa care imi citesc gandurile si stiu la ce ma refer, dar niciodata nu imi sar in spinare cu sfaturi si pareri. Prefer sa imi intinda o mana, sa imi dea o limonada, sa imi spuna o vorba calda. Lor le multumesc.

In alta ordine de idei, momentan sunt cam grabita pentru a imi aduna gandurile, cam goala pentru a scrie plin de sens, cam picata in butoaie de melancolii si nervi, si extrem de dezamagita de atitudini, de persoane, de calm cu miros de furtuna, si pe alocuri , de mine.

Asa ca, pauza continua.

Ma gasiti in continuare pe ForeverFolk. Se pare ca inceputul toamnei vine si cu inceputul concertelor. La Mizil, avem „Cantec pentru Tatiana” (pe 16 septembrie), la Caracal avem Gala Folk You (18-20 septembrie), la Bucuresti avem Gala Folk Maraton (30 septembrie), dar si Remember Vali Sterian (21 septembrie).  Plus o serie de concerte si concertele pentru care astept de stire de la responabilii cu organizarea lor, pentru ca toamna aduce si serile de club cu folk.  Eu va las pentru azi biografia lui Mircea Baniciu.

Sa ne (re)gasim cu bine!

LE: Pentru ca foarte multi au sarit pe mine cand m-au prins. Sa ma explic putin: acest post nu e pentru voi, cei care va pasa, cei care imi sunteti prieteni, cei care oricum stiti ce e in capul meu. Acest post e pentru cei care fac presupozitii, care imi dau sfaturi despre viata mea personala, care cred ca stiu mai bine decat mine ce sa fac cu sentimentele mele. Ei bine, dragilor si dragelor, e felul in care simt eu si sunt alegerile mele. Le traiesc intens, si daca sunt dezamagita, nu raman cu frustrearea ca nu am facut ce am vrut.

Acestea fiind spuse, va multumesc totusi ca va faceti griji pentru mine si va mai astept pe aici din cand in cand.

2 gânduri despre &8222;Celor ce ma citesc…&8221;

Lasă un răspuns

