Lista de inceput de an

In sistemul meu intern, cel mai bun timp pentru planificari este la inceput de toamna. Intotdeauna imi fac mici liste de „things to do” la inceput de an, dar cele mai importante rezolutii (si cele de care trag cu dintii cel mai tare) sunt cele din primele saptamani ale lui septembrie.

Asa ca, lista de bifat pentru anul meu bucataricesc (10 septembrie 2009-10 septembrie 2010): [mentiune: multe din ele sunt oricum constante pe listele mele, dar totusi nu vreau sa renunt la a mi le „impune”, tocmai pentru a nu uita de ele]

– sa citesc macar o carte pe saptamana si sa imi cumpar cel putin doua carti pe luna

– sa pun deoparte in fiecare luna o suma de bani, pentru a putea realiza punctul urmator:

– sa vizitez cat mai multe locuri. Ordinea prioritatilor: Praga (da, exact precum in canticel „Vreau sa simt Praga…”), Amsterdam, Utrecht, Dublin, Barcelona. Plus Delta, nordul Moldovei mai pe indelete, Apuseni si zone gen Cisnadioara – oaze de liniste si frumos. Din cele externe mi-am propus ca pana la anul sa bifez doua. Din cele interne…cat se poate.Dorinta de plimbare e marita de faptul ca din februarie pana acum am vizitat: Sibiu, Cisnadioara, Suceava,Vatra Dornei, Cluj, Calafat, Orsova-Portile de Fier, Pitesti, Arad…si mai vreau 🙂

– cum pusul de o parte a banilor inseamna si producerea lor – sa am un job. ideal, unul care sa imi placa 🙂 Asta de la 1 ianuarie incolo, cand situatia mea nu pare a fi tocmai cea mai roz.

– sa ma reapuc de lucru cu exploratori, pentru a putea continua povestea. Plan care e deja pus in picioare, datorita Avalansei.

– sa imi fac o dizertatie pe o tema faina, care sa ma prinda in studiul ei cu placerea cu care nu m-a mai prins de mult studiul filosofic (din pacate). Momentan, incerc sa vad daca va fi pe etica afacerilor sau etica mediului. Varianta de mijloc nu exista.

– evident, sa scriu mai mult si mai bine pentru ForeverFolk

– sa dau o mana de ajutor in continuare pentru SoupNights, alaturi de oameni frumosi si plini de viata

– sa particip la ceva actiuni de ecologizare

– si in 2011 sa ajung sa ma inscriu la doctorat AICI. Sau…poate AICI. 🙂

– sa ma reapuc de invatat franceza (se ofera cineva profesor?)

Cam asta e ceea ce imi vine in cap acum. Promit ca printre toate astea o sa incerc sa nu uit sa zambesc, sa iubesc, sa cresc, sa joc sotronul, sa ascult. Poate cel mai important deziderat e sa nu uit niciodata sa fiu Om.

Imi doresc sa fac tot ceea ce scrie mai sus, si imi mai doresc linistea unui loc numai al meu si bucuria de a imparti toate astea. Dar nu o sa trag cu dintii pentru aceasta ultima dorinta, pentru ca poate asta e singura dorinta pentru care nu mai cred ca trebuie sa lupt, ci trebuie sa astept. Cand e vorba totusi de berbecuta din mine, asteptarea poate fi cea mai dureroasa lupta. 🙂

Asa ca….sa incepem sa lucram. If you wanna join me, just give a sign.

LE. Mai e ceva ce trebuie scris ca poate asa imi intra in cap: sa dorm. Prietenii stiu de ce 🙂

4 gânduri despre &8222;Lista de inceput de an&8221;

  1. Wow ce de planuri. 🙂 Mi-am facut si eu la un moment dat un set de planuri pentru vremea ce va sa vie si nu stiu daca m-am tinut de el. Oricum am observat ca atunci cand fixezi un termen, cel putin pentru o calatorie, se realizeaza mai sigur decat daca zici : „O sa ma duc eu candva si acolo”.
    Pe lista de calatorii la mine e Belgradul, Sighisoara si era si Atena. Dar cred ca pica pentru ca n-am bani anul asta. Pentru la anul stabilesc alte destinatii.

    Cu cartile… tot incerc sa imi promit ca citesc cate una pe saptamana si in ultimul timp mi-a iesit. 😛 Ca nu erau cartile asa groase. Dar ce ma fac cu alea peste 500 de pagini? Ca imi trebuie o luna. 😀

  2. Ce coincidenta. Si eu mi-am facut o lista cu lucruri de facut la inceput de toamna. Doar ca nu le-am pus pe blog, si termenul e ceva mai scurt. Vreau sa le fac pana la inceputul anului. Nu sunt multe atat de ambitioase ca ale tale ce-i drept. Adica nu am calatorii. Dar mi-am propus si eu o carte pe saptamana. Si daca vrei, te pot ajuta cu franceza. Si in schimb tu ma ajuti cu partea de engleza. He, he si ce mai imi place ca explo e si el pe lista ta!!!!

    • @Florin. Cred ca ii trebuie 2-3 iesiri si prinde „microbul” :))
      @Tomata. Nici eu nu stiu daca ma voi tine de toate, dar macar am la ce sa ma raportez. Despre carti, nu imi iese mereu sa citesc una pe saptamana, mai ales ca citesc in general 2, 3 carti in paralel, dar incerc sa fac media de 4 pe luna. Iar calatoriile, nu sunt toate pentru anul asta…dar spre ca o parte sa se realizeze in anul meu mai special (adica pana toamna viitoare)
      @Cristina. Explo trebuia sa fie primul in planuri, pentru ca e o decizie mai veche, dar de care imi pare bine ca ma leg cum prin anagajament public 🙂 Lista mai mica, pe termen scurt, am si eu. Dar astia sunt doar pasii importanti pe care sper sa ii realizez pana la toamna lui 2010. Si cu schimbul de experiente lingvistice – facem. Poate asa chiar ne vedem mai des 🙂

Lasă un răspuns

