Mircurea fara cuvinte IX

Picture 196

Despre poduri si punti...(Suceava,2009)

2 gânduri despre &8222;Mircurea fara cuvinte IX&8221;

  1. Ai postat de atatea ori despre Suceava, incat am impresia ca tu mergi mai des decat mine acolo… and i actually have a home back there…

    🙂

    Feels good sa vad ca lumea apreciaza acel oras totusi.

    • De fapt si de drept, am fost o singura data la Suceava. Asta la inceputul verii. Dar cum idea cu pozele de miercuri e sa pun chestii care mi=au placut si cum eu nu am asa multe poze facute de mine…tema Sucevei este recurenta 🙂
      Oricum, sper sa mai ajung, ca mi-a placut tare.

Lasă un răspuns

