Dupa UrbanSoupNights

In primul rand, am dormit 12 ore. Mai apoi, am tot incercat ca pun cap la cap tot ceea ce a fost acolo, toate zambetele, cele 23 de kilograme de ceapa tocata, toti oamenii frumosi care au aparut in calea mea in ultimele zile.

Mi-a placut sentimentul ca facem ceva pentru cineva, si asta in timp ce schimbam zambete, carti de vizita, impresii si glume. Mi-a placut sa curat ciuperci (chiar daca nu au fost folosite din motive tehnice), pentru ca asa am apucat sa vorbesc cu cei de langa mine. Mi-a placut ca Tara mi-a raspuns de la primul mail pe care i l-am dat si m-a facut sa ma simt parte a ceea ce se intampla, chiar daca ceea ce am facut personal nu a fost prea mult.Mi-a placut sa impart supa si reactiile frumoase ale oamenilor care treceau pe acolo.

1supa

[poza facuta de @carmen_rusu, dintr-o serie foarte faina pe care o gasiti aici]

Sambata seara a fost o incantare pentru papilele gustative si pentru suflet. Promovarea puternica a proiectului in online s-a facut simtita, intrucat, vorba cuiva „toata floarea cea vestita” se stransese acolo. Cum eu sunt destul de cu mintea in colturi in genere si oricum la cati oameni mi-au trecut prin fata ochilor nu prea mai eram atenta, nu prea stiu sa spun cine a fost. Noroc cu de-alde domn’ bucatar Copolovici, care a si strans la un loc cam tot ce s-a scris despre evenimentul din Parcul Tineretului, plus impresiile sale despre minunile facute de oameni.

Nu stiu la altii cum a fost, dar pentru mine Urban Soup Nights a fost o seara „altfel”,cat se poate de placuta. Am (re)cunoscut oameni, am facut ceva bun, am pictat buburuze, am mancat supa genial de buna (thailandeza am gustat, supa de ceapa am prins un pic, minestrone am furat o lingura de la o amica 🙂 ). Mi-a placut senzatia de relaxare a celor prezenti (e drept ca am blogul asta de mai bine de un an, dar a fost primul eveniment cu oameni din online la care am participat si nu imi pare deloc rau 🙂 ), energia voluntarilor, voia buna care se raspadea dinspre zona „bucatariei” chiar daca au existat si mici probleme (din fericire rezolvate cu vorba buna).

Pentru posteritate si mai ales pentru ca tind sa uit ce si cum si cine, am schimbat cate o vorba cu aceasta ocazie cu: @copolovici, @eusuntioana, @adrianciubotaru, @idah0, @cinnamonanna (care ne-a facut si poze),@claudiasofron, @janeintheattic, @sheilagiafer, @dumitrescudan, @ionuca, @necenzurat, @carmen_rusu…si stiu sigur ca au mai fost si altii, cu care nu am facut cunostinta dar cu care am impartit supa sau am lipit buburuze sau am facut curat dupa.

Asa ca, dupa SoupNights nu pot spune decat: felicitari Tarei pentru initiativa, felicitari si oamenilor care s-au implicat  si au dat o mana sau doua de ajutor,  si… cand facem urmatorul eveniment de gen?

[tot dupa SN au inceput tunetele si fulgerele si ploaia in Bucuresti. Insotita de mici mesaje si picaturi de dragoste, am ajuns acasa intrega si foarte fericita.]

Donatiile stranse cu aceasta ocazie (2400 RON) vor merge la Spitalul pentru Copii „Grigore Alexandrescu”. Daca doresti sa dai si tu o mana de ajutor, poti dona in contul RO54RNCB0072049707680001, deschis  la BCR.

[imagini frumoase surprinse de @CinnamonAnna]

Un gând despre &8222;Dupa UrbanSoupNights&8221;

Lasă un răspuns

