Camera cu povesti

In camera mica, cu draperiile portocalii si pereti imbracati cu bilete-momente de viata, se scriu povesti tarziu in noapte. Atunci cand e liniste, si vantul isi face de cap in noapte, in timp ce imi scot lipiciul de pe degete si zambesc incet, un creion de luna plina mi se agata intre paginile sufletului. Respir incet, de frica sa nu zboare praful de pe amintiri, si inmoi penita in visele ce se cuibaresc cofortabil in sufletul meu. Am ajuns in timp sa am povesti despre mine, despre El, despre mici neimpliniri sau mari dezamagiri, despre timp si culori, despre dragoste (dorita, avuta, [im]posibila). Imi umplu asa, printre cantece insirate in winamp, peretii arterelor si am impresia ca nisipul se aseaza mai frumos in curgerea sa prin clepsidra.

In camera mica, cu draperiile portocalii si pereti imbracati in bilete-momente de viata, se scriu vise tarziu in noapte. Pentru ca, uneori, povestile nu tin de cald si nu te iau in brate pentru a te face sa te simti mai bine. Pentru ca, uneori, nebunia unei zile cum a fost ieri are nevoie de un final cu ceai si de cineva cu care sa vorbesc despre buburuzele de la romana, despre cum nu stiu sa lipesc postere si despre cum imi sclipesc ochii, chiar daca sunt obosita.

In camera mica, cu draperiile portocalii si pereti imbracati in bilete-momente de viata, uneori ma simt acasa, alteori ma simt straina. Aseara am deschis usa cu grija, si am intrat in viata mea pasind incet si aducand miros de toamna. Ne-am intalnit, ca de atatea alteori inainte, la granita dintre ceea ce exista si ceea ce visam a exista si am scris povesti impreuna, pana dimineta. Ai plecat incet, de teama poate sa nu destrami firele de paianjan tesute in jurul nostru si probabil m-ai sarutat.

In inima mea, prea des fara perdele si imbracata toata in amintiri, povestile sunt lipite peste viata mea si ma sufoca. Mai las putin usa deschisa, poate treci sa ma ajuti intr-o zi sa fac ordine…

Un gând despre &8222;Camera cu povesti&8221;

Lasă un răspuns

