Ce mai faci?

„Pictez buburuze” (e pentru cunoscatori :D)

Asta a fost un pic mai devreme. Acum, evident muncesc. Dar cum mi-am facut un obicei (prost, ar spune unii) din a scrie aproape zilnic, asta o sa fac si azi.

Am avut o saptamana plina:  in care am cunoscut-o pe Tara (dar si pe Ioana si pe Corina), in care am fost pentru prima data in Verde Cafe ( fain tare. cu hamace, si muzica buna si pisic negru pe nume Obama, si cocori de hartie in copaci. si eu ratacita de doua ori) si in E-Varza (dragutel locul, nu m-a impresionat in mod special). Am ajuns si la FolkFrate (unde chiar nu imi propusesem sa ajung, dar era cazul sa returnez cartile Cristinei-now that’s a good excuse !), Oana m-a corupt sa mai stau (am plecat la 3 pana la urma), am vazut o buna amica – Axelutza that is – care a fost pentru mine surpriza serii (era pentru prima data in Iron, noi nu ne-am vazut de vreo 5 luni), am stat pe tocuri 20 de ore (ne-recomandabil), am fost si „corporate peach” pentru unii (se stie ei care – si da, greseala gramaticala e intentionat pusa acolo).Si sa nu uit: am pictat buburuze. 😀 Plus bonus ma vad cateva minute cu Avalansa mea preferata.  Si am revazut pe cineva drag mie, cu care taiasem legatura din motive de orgoliu berbecesc si am avut cea mai utila discutie, din punct de vedere sufletesc. Adica m-am reparat un pic, in unele puncte 🙂

Ioi…asa nu imi mai e teama de toamna, tocmai pentru ca a inceput asa frumos. Ca o limonada bine facuta, nu apa cu helas cum credeam ca va fi 🙂

In rest, astept cu nerabdare sa vina clujenii maine si Urban Soup Night sambata. Unde  va astept(am) cu mare drag.

[btw, imi da si mie cineva un aparat foto maine si sambata? please, please, pretty please]

Si avem si afis, da? si invazie de buburuze (mai ales in cap :D)

TU CE MAI FACI?

Lasă un răspuns

