Din muzica de facut bucate XIX

Nu ma mai sperie teama. Am invatat in timp ca, fara ea, mecanismele de autoaparare nu ar mai functiona la parametrii optimi. Atunci cand iti e teama, toate simturile iti sunt mai ascutite si stau la panda, cu spatele arcuit si ochii privind in zare.

Imi e teama de maine, de ploi, de iarna, de ceea ce simt uneori, de singuratate, de rautate, de minciuna. Uneori imi e teama de prea multa dragoste sau de prea putin timp. Imi e teama de toate asta si, cu toate acestea, sunt o persoana curoajoasa. Pentru ca dincolo de toate temerile, bataile inimii in galop, sangele ce imi curge prin vene uneori inuman de repede, (ne)linistile pe care nu le ghicesti…dincolo de toate astea si inca multe ramase adanc inscrise in memoria mea afectiva, zambesc si pasesc hotarat inainte, lasand la pietre de hotar copaci saditi, pietre pictate, flori presate, desene cu fluturi.

Imi e teama de multe lucruri. Dar nu imi mai e teama de mine. Si sunt mandra de asta.

Si, apropo…a venit toamna 🙂

[pentru ca timpul are forma elipsoidala – sau poate se scurge in dimensiuni paralele – exista mereu un punct in care particulele cu forma de om se ciocnesc. intensitatile difera, iar punctele se pot uni sau se pot desparti la fel de usor. asa ca azi o sa ma ierti ca imi e aproape dor de tine, pentru ca sunt in goana mea dupa ultimele raze de soare am ajuns la intersectia aceea unde te regasesc din cand in cand – intre ceea ce vezi in mine, intre ceea ce mi-as dori sa fiu atunci cand tu ma privesti si intre ceea ce sunt si nu e de ajuns uneori. o sa plec din nou, iarta-ma te rog, si o sa ne revedem la intersectia urmatoare. daca nu sunt acolo, nu ma astepta. sufletul meu hoinar nu mai asteapta, ci alearga alearga alearga . iti las insa in grija un roi de fluturi, pietre pictate, trei frunze aproape ingalbenite si un copac cu radacini aproape uscate sa iti tina de urat pana la (re)vedere]

Lasă un răspuns

