Sa ne jucam [puzzle muzical cu premii]

In mirosul asta de toamna care se apropie, mi se agata mintile si sufletul in note. Aseara (asta insemnand pe la 1), in timp ca mergeam spre un taxi care sa ma arunce in fata locului unde stau imi venise un vers de la o piesa in cap. Si apoi bucati de cuvinte. Si pana am reusit sa ajung acasa, aveam deja varianta completa a piesei in minte, si m-am bucurat cand am vazut ca toate versurile le potrivisem cum trebuie, desenand un cerc interior in care sa ma afund pana spre dimineata.

Asa ca va provoc. 4 versuri, din cele 4 strofe. au cuvintele un pic ametite, dar nu prea tare, ci cam cum le aveam eu aseara in cap.

Ce vreau in schimb?  Numele piesei si al persoanei care ii da forma.

Ce dau? In afara de faptul ca va veti juca un pic (si credeti-ma, intotdeauna joaca relaxeaza): o carte (pe al sau nume „Muzica intr-o limba straina”) si  un cico (cu derivatiile aferente – pe scurt, ceva de baut). Un premiu o sa fie pentru prima persoana care dezleaga misterul. Celalat, pentru un castigator ales prin tragere la sort. Raspunsurile se primes via comentarii (unde va rog sa lasati adresa de mail valida, ca sa va pot contacta) sau pe adresa oana.sunt.eu[at]gmail[dot]com. Termenul sa fie…1 septembrie, ora 24.00, cu anuntarea castigatorilor pe 2.

Puzzelul zice asa:

„Asa frumos a fost”

„Nici intregi n-am dormit nopti”

„De ce vrei sa stii”

„Sa-mi dai fiindca tu poti”

[daca sunteti draguti, poate pun si niste indicii]

In alta ordine de idei, se apropie toamna si mie imi vine sa dansez. Inca imi e frica de ea, dar o astept totusi cu inima linistita si cu ganduri colorate.

[raspunsurile voastre – cele via comentariu – or sa apara la final aici, ca sa nu ziceti ca v-ati „inspirat”] 😀

INDICIUL I – numele piesei nu se regaseste printre versurile acesteia si se poate gasi la fel de usor in descrierea unor razboaie/conflicte/etc…

INDICIUL II – domnul care canta piesa este profesor la UAUIM 🙂

9 gânduri despre &8222;Sa ne jucam [puzzle muzical cu premii]&8221;

  1. 🙂

    Alexandru Andries – Arc
    de pe albumul Vreme rea, lansat in 2000.

    imi pare rau ca nu pot sa bolduiesc versurile alese de tine… dar wordpressul nu e ofera prea multe la comentarii.

    Versuri

    „In loc de cai aveam taxiuri,
    A fost asa frumos…
    Am mers chiar si pe jos,
    Pe cuvint c-a fost frumos…

    Cite n-am visat sa facem,
    Nopti intregi nici n-am dormit !
    Cred ca te-am iubit,
    Tre’ sa te fi iubit…

    Intrebarea preferata
    A ramas „De ce ?”
    Vrei sa stii de ce ?
    Uite, am sa-ti spun de ce:

    Fiindca tu poti sa-mi dai
    Fiindca tu poti sa-mi dai
    Fiindca tu poti sa-mi dai
    Lumina de mai,
    Lumina de mai
    In decembrie…

  2. @cristina andries: :)) Aveam un feeling ca tu stii despre ce e vorba, dar nu ma asteptam sa fii chiar prima
    @raluca: tie oricum trebuie sa iti dau ceva de baut pentru resuscitarea lui gigel
    @olivia: cum ai fost prima care chiar intre in concurs, tu te alegi cu cico. sau cu o cafea 🙂 din aia dulce si cu mult lapte
    @iarbaprinpar, anka,georgiana: va multumesc pentru raspunsuri. Maine va anunt si catre cine vine cartea 🙂

Lasă un răspuns

