Miercurea fara cuvinte VI

[astazi totusi cu cateva cuvinte]

15 ani de cand am plecat in prima tabara. 15 ani de la primul traseu, primele nopti la cort, primele cantece invatate. 15 ani de la prima cravata de explorator (anul urmator am mai primit una, pentru ca s-au schimbat culorile; in 2003 am primit cravata de instructor – cu toate ca activam deja de ceva vreme in zona). A venit apoi facultatea, un an in care am incercat sa mentin si grupa de la Ploiesti si grupurile din Bucuresti, si apoi…am crezut ca pot renunta sa fiu explorator, ca la o piele veche si in care nu ma mai simt confortabil.

Totusi, sunt 15 ani de cand sunt explorator. Si dupa cum spunea cineva, a fi explorator e un talant daruit de Dumnezeu. A putea sa lucrezi cu copiii, e un altul. Am crezut, sincer, la un moment dat, ca talantii mei nu sunt reali. Dar de n-ar fi fost asa, nu as fi plans de dor privind poze. Si nu mi-as fi dorit atat de tare simpla prezenta la un careu de tabara. Si nu mi-ar fi venit idei despre cum sa mearga mai bine. Am primit un dar si de data aceasta o sa il pretuiesc.

Pentru ca imi e atat de dor de tabara, de careu, de stat fie in fata, fie printre copii: poza dintr-o tabara la care n-am participat, dar despre care am auzit numai de bine.

IMG_0353[sursa foto]

2 gânduri despre &8222;Miercurea fara cuvinte VI&8221;

  1. Asta ca tot am avut noi discutia din acea seara:P
    PS: It’s alive!!! bn..inca in mai are multe lipsuri dar… (ti-am zis ca te anunt cand Gigel or whatever „respira” iar)…si iti dai seama ca cine nu-l cunoaste pe Gigel se uita cu o spranceana ridicata la ce spun :D… ehh noroc ca eram prin preajma :-„

  2. Mai copil, se pare ca totusi esti mai mare ca mine. Eu anul asta am facut 12 de cand sunt explorator si 6 de cand sunt instructor. Si mie tare dor sa mai mergem impreuna prin tabere.

Lasă un răspuns

