Eu si podul Grozavesti

Premisa 1. Eu port tocuri. Nu ocazional, ci in mod constant. [bine, nu tocuri de 12, ci de 5-7, atastate de pantofi eleganti buni pentru campul muncii). Mai mult, imi place sa le port. [cu addenda ca nu le port chiar zilnic si nu in orice context] Daca nu pot tocuri, pot balerini. Asta in viata de zi cu zi, aia cand ma duc la birou.

Premisa 2. Podul de la Grozavesti a devenit santier. Pentru cine nu e familiarizat cu problema: domnii de la Primarie s-au hotarat ei ca ce minunat pod suspendat/pasaj/bla bla fac ei intre Basarab si Grozavesti, ca ce circulatie degajata o sa fie la la la la la la. Numai ca, pana atunci, toata zona podului Grozavesti e un minunat santier. Ceea ce implica ca zona pietonala (aia pe care trebuie sa traversezi zilnic pentru a ajunge la metrou, ca doar nu o sa trec inot Dambovita) e parte a santierului

Concluzie: Imi cumpara cineva pantofii pe care ii nenorocesc trecand de (cel putin) doua ori pe zi pe un pod care arata mai rau ca un drum de tara?  Pentru ca nu numai ca e compus din praf si pietre. As putea trece peste asta si face balet cei 20 de metri zilnici. Ci din denivelari. Nu foarte mari, dar numai bune sa fie deja exercitiu de echilibristica. Am ajuns sa merg cu pasi de chinezoaica in zona. Bonus extra: cand ploua (sau cand afara nu ploua, dar arunca ei cu tone de apa pe jos si e tot aia). Pentru ca mixul de nisip/praf/pietre se transforma intr-un noroi  minunat, plin cu capcane (daca e noroi, nu mai vezi nici toate pietrele, nici denivelarile). Si m-am saturat sa nu pot sa imi iau camasa/fusta alba (sau orice nuanta deschisa) pe mine (sau sa o iau in geanta), pentru ca atunci cand trec pe acolo e nor de praf.

[apropo de muncitori, sa fii fata/ imbracata decent/ mergand pe pod e pentru ei cea mai mare aparitie a zilei. Daca mai aud cuvantul „pisi'” intreptat inspre mine fac moarte de om]

Bun, nu vreau sa fiu inteleasa gresit. Apreciez faptul ca (la un moment dat) o sa se circule fain frumos in zona. Precum si faptul ca lucrarile avanseaza relativ repede. Dar nu pot intelege  de ce atata lipsa de respect pentru sutele de oameni care trebuie sa treaca pe acolo. Pe tocuri sau nu, trotuarul ala arata jalnic. Ar putea sa pune niste pavele de piatra sau ceva. Pentru ca asa macar nu se mai fac tone de noroi. Pentru ca asa nu ar trebui sa te simti in siguranta numai atunci cand esti in bocanci (balerinii sau tenesii sunt alegeri la fel de prost inspirate).

Si totusi, mi-am nenorocit doua perechi de pantofi  si o pereche de sandale in trei saptamani pe podul asta….

[stiu, solutia ar fi sa imi iau masina, sofer si sa plec in fiecare zi la 7 de acasa ca sa ajung la munca la 9.]

Un gând despre &8222;Eu si podul Grozavesti&8221;

Lasă un răspuns

