Muzica de vioara cu scop

„Ne-am obisnuit sa apelam des la muzica in scop curativ: atunci cand avem nevoie de un insotitor de drum, atunci cand ne simtim singuri, sau pur si simplu cand vrem sa ne simtim altfel.

Va propun, de data aceasta, un concert de vioara care are mai mult decat scopul de a va umple sufletul de muzica. In conditiile in care de multe ori ne plangem ca imaginea Romaniei din punct vedere cultural in strainatate nu este promovata, sau ca nu avem muzicieni de calitate, acest concert este o chemare de atitudine. Pe scurt, este vorba de  un concert cu scopul de a strange banii necesari pentru continuarea studiilor in strainatate a unui real talent: Cristina Beteringhe.

Concertul va avea loc pe data de 2 septembrie, la Centrul National al Dansului, si va fi sustinut de Cristina Beteringhe si trei prieteni de suflet: Anda Rusu, Cristian Costache si Razvan Garbea.” [restul articolului il gasiti pe ForeverFolk]

Am gasit anuntul despre concertul Cristinei la Tomata si n-am putut sa imi ascund un zambet. Am cunoscut-o pe Cristina in perioada liceului, ea fiind buna prietena cu o colega de-a mea de clasa. Si-apoi, tot in aceeasi perioada, cand eram la inceput in ale debate-ului (nu ca as fi ajuns foarte departe) am avut un trainer de zile mari in persoana fratelui ei.

Cristina este o fata frumoasa si talentata. Si merita sa isi poate continua studiile la o scoala de prestigiu, pentru a putea face muzica la cel mai inalt nivel. Si o putem ajuta in modul cel mai frumos, facand schimb: ea ne va darui, alaturi de trei buni prieteni o seara plina de muzica de calitate, noi ii vom da o sansa sa mearga un pas inainte.

Ce ziceti, mergem la concertul de vioara?

Lasă un răspuns

