Cum ar fi…

Cum ar fi faptul ca dupa ce acum o saptamana ma laudam ca a fost singura vara in care nu am racit serios, azi dimineata termometrul indica ceva peste 39, nasul meu e un fel de robinet, vocea mea suna spart si tremur de frig.

Cum ar fi cat de tare incerc sa ma prefac ca nu imi pasa si apoi imi dau palme singura pentru ca stiu ca imi pasa

Cum ar fi ca azi se intoarce Raluca

Cum ar fi o seara de FolkFrate asa cum nu am mai avut de multa vreme. Poate pentru ca ma obisnuisem sa merg atat de des, nu mai simtema placerea muzicii. Aseara a fost altfel, aseara am cantat mult si am trecut prin multe stari, aseara a fost altfel.  Despre ce si cum a fost, am scris chiar eu AICI.

Cum ar fi oameni care iti sunt aproape, prin empatie

Cum ar fi teama si fericirea dintr-un singur mesaj.  Despre care sperai sa vina si care totusi te macina

Si mai ales…

…cum ar fi ca intr-un Bucuresti suprapopulat, in timp ce traversezi prin pasajul de la Piata Victoriei, sa te intalnesti cu un „spiridus”? Si cand suni apoi sa impartasesti surpriza, persoana de la celalat capat la firului (si tarii) sa iti povesteasca cum tocmai il asculta? (LE: si aceeasi persoana a mai si fost sunata azi tot de acelasi spiridus :D)

Ar fi asa: ai uita pentru cateva minute de durerea de cap si de faptul ca nu iti mai simti corpul si ai zambi.

Coincidentele de felul asta ma pot face fericita.

Asa ca, vi-l las si voua, macar asa…ragaz de o pauza muzicala frumoasa

Dinu Olarasu – Tu daca vrei

Sa aveti o joi usoara…cat mai usoara…

2 gânduri despre &8222;Cum ar fi…&8221;

  1. Tu fata draga, asa-i cu spiridusii astia. apar cand te astepti mai putin si-ti pot colora frumos ziua … in fond, vorba poetului, „n-ai nevoie de foarte multe…” si coincidentele de felul asta adauga putina magie vietii, „putin infinit”…
    PS: incepand de ieri dimineata ma obsedeaza „Tu daca vrei” si o tot ascult pe repeat. deci ii clar ca ceva se inatmpla :))

Lasă un răspuns

