Din muzica de facut bucate XVII

Ma obosesc oamenii care intra in pasi de dans in viata mea doar pentru a distruge totul apoi cu o mana aruncata in drum spre iesire. M-am saturat de oamenii care pretind ca imi sunt aproape doar atunci cand imi e bine si care uita sa raspunda la telefon atunci cand stiu ca sunt la pamant. Nu mai vreau sa ma explic eu pe mine, doar pentru ca tu nu poti citi printre randuri. Nu mai am starea sa caut, nici rabdarea sa astept. Din ce in ce mai des, dimineata ma trezesc cu sentimentul de nevoie a certitudinii. Si departarile, si oamenii care ba sunt, ba nu sunt, si prietenii invizibili…sunt parte din mine, si le vreau acolo. Dar parca totusi as vrea ceva mai mult.

Oricum, piesa asta nu se dedica. Dar mi se potriveste cu starea de azi, cand pentru a ajunge la mine trebuie sa ma convingi sa deschid si usa…

Like anyone would be
I am flattered by your fascination with me
Like any hot blooded woman
I have simply wanted an object to crave
But you’re not allowed
You’re uninvited
An unfortunate slight

Must be strangely exciting
To watch the stoic squirm
Must be somewhat heartening
To watch shepard meet shepard
But you’re not allowed
You’re uninvited
An unfortunate slight

Like any uncharted territory
I must seem greatly intriguing
You speak of my love like
You have experienced like mine before
But this is not allowed
You’re uninvited
An unfortunate slight

I don’t think you unworthy
I need a moment to deliberate

[Singura certitudine in dimineata asta am plecat de acasa in gand cu trei oameni care mi s-au lipit de suflet ca timbrele de scrisoare. Pentru ca m-au adoptat prieteneste, pentru ca de cand i-am cunoscut am avut impresia ca ii stiu de 1000 si ceva de ani, pentru ca nu vorbim prea des si ne vedem o data la cateva luni bune si totusi sunt mereu aceiasi, la fel de faini si de simpatici. Pentru ca imi pare ciudat cum de ma gandesc tocmai la oamenii astia si ii simt atat de aproape, in timp ce oamenii cu care am impartit atatea bucati de viata ii simt ca facand parte din viata altcuiva. Asa ca, Mirage, Cantafabule, Lucia…va salut si va imbratisez ca stiti ca imi esteti dragi. Daca v-ati trezit sughitand, pe mine ma puteti injura 😀  No, si pe Alina ca fara ea nu va cunosteam (da’ cu ea am vorbit ieri la telefon)  :D. Plus ca am siameza plecata prin muntii patriei si deja ma obisnuisem sa o vad cam des si vreau sa vina inapoi :D]

2 gânduri despre &8222;Din muzica de facut bucate XVII&8221;

  1. Deci tu in afara de smiley-ul asta :”> (blushing adica) nu stiu ce sa-ti zic mai multe. Oricui stai linistita ca si noua ne e dor de tine, de voi, de noi cu totii 🙂 si vezi ca iar venim pe la capitala !

    • Da’ tu, stiu ca veniti, cred ca tocmai de-aia ma gandesc asa des la voi 🙂 Nu promit ca va astept cu covorul rosu, dar cu bratele deschise si chef de distractii musai >:D<

Lasă un răspuns

