Maruntisuri din buzunarele timpului meu

Aseara. Parere scurta de spectator FolkFrate. A fost ca un fel de poezie spusa de un copil in fata parintilor. Cu multe emotii, cu ceva balbe sau cuvinte soptite. Dar dincolo de astea, cu simplitatea, inocenta si naivitatea pe care numai gesturile frumoase si oamenii cu suflet le pot face. Cu public relativ putin si in mare parte linistit, cu oameni dragi langa, cu piese de suflet si o stare de rupere.

Aseara. Parere scurta de om insomniac. A fost ca un fel de visare cu ochii deschisi. Am memorat momente si imagini de oameni, incarcandu-mi campul de energie pozitiv. Pe unii ii am aproape, de altii imi e dor. Pe ceilalti ii astept sa vina o fuga pana in Bucuresti la inceput de septembrie, sa imi mai dea un pic din vraja lor. Ei vin pentru Cohen, dar sper sa apuc sa ii vad macar nitel inainte (s-a auzit pana acolo, in capat de tara, rugamintea? :D) . Mai e o categorie. Oameni prezent – absenti. Pe care nu ii pot suna sa le spun ca mi-e dor si nu stiu de ce.

Azi-dimineata. Parere scurta de om cu buzunarele pline si mintea inecata in aburi de ceai verde. Am in fata trei carti. Toate trei citite, toate trei asteapta sa scriu despre ele. Si inca patru care ma asteapta. Saptamana asta, m-am certat cu paginile si cu literele, si sunt capoase si nu ma mai primesc in lumea lor cu bratele deschise.

In rest, nisipul ce se scurge prin clepsidra indica apropiere de toamna. Si pentru prima data de cand ma stiu, imi e teama de 1 septembrie. Din motive profesionale, emotionale si de suflet. O sa inchid asadar ochii strans, si o sa ma trezesc in frigul din octombrie, cuibarindu-ma calduros in coconul meu de patura, mancand biscuiti cu miere si band ceai. Si o sa scriu, si o sa soptesc, si o sa ascult jazz. Pana atunci, mai rad in soare cu ohii de copil redescoperiti in ultimele doua saptamani. Muzica vindeca sufletul. Si cine nu ma crede, sa incerce 🙂

Un gând despre &8222;Maruntisuri din buzunarele timpului meu&8221;

Lasă un răspuns

