Din muzica de facut bucate XVI

ieri a fost o zi ce a nu a fost a mea.

noaptea in schimb mi-a eliberat inima, prin dulce amintire soptita.

dimineata m-am trezit stiind ca visasem frumos si uitand tot ce imi fusese vis.

si mi-am adus aminte de teona la calafat care ma trezea in ritmuri de cautatori de vise.

am avut azi revelatia momentelelor pe care le strang in mine pentru zilele rele, ploioase, sau depresive.

de-asta atunci cand zambesc e bine sa nu ma scuturati prea brusc.  o sa imi zboare toate din rafturile sufletului unde sunt asezate, in ordine, in functie de culori, gust si gradul de invechire. unele vise sunt precum vinul. altele…precum fructele proaspete.

mi-am umplut saptamana trecuta buzunarele cu mici scoici negre sau sidefate in care am inchis visele noptilor de vara la mal de dunare.

va las cu mare drag una dintre ele…

[iar tu, dragul meu, daca intamplator gasesti vreo scoica de visa printre asfalturile si prafurile bucurestene, fii bun si ai grija de ea. scoicile sunt fragile, dar nasc cele mai frumoase straluciri – perlele]

[inregistrare din 2008, cu Stefan Geraksiev, Sorin Minghiat, Ioana Mardare si Rosen Paskulov]

Lasă un răspuns

