2 august 2009 [moment poetic]

[pentru amintirea singurului moment in care m-am pierdut de mine in 10 zile de concediu. pentru servetelul pastrat si plimbat. pentru scoica gasita azi in geanta. pentru pozele imprimate adanc in retina memoriei. altele nu am]

Mi-am trecut degetele prin tine

Scurgandu-te incet din palma stanga

in palma dreapta

drept intr-un pahar cu vin

te-am strecurat prin nisip

si vantul ti-a scrijelit numele meu sub unghie

 

la rasarit, marea ne-a primit pe amandoi

eu si lacrimile mele amar-sarate

tu – o amintire cu iz de soare bezmetic

 

atunci, doar atunci,

pentru cateva clipe

Vama Veche m-a durut

 

Si-as da vina pe altii, si nu mai pot.

nici macar pe tine…

Lasă un răspuns

