Inainte de vacanta…ne jucam de-a (auto)cunoasterea

Mintea a hotarat sa intre in vacanta oricum mai devreme. A se mentiona cum ca eu – aka „copchilul atomic al scrisului” – nu am mai scris de joi. Dar nu-i bai, am avut program incarcat, de plimbari ploiestene, iesiri in oras si intrebari de genul „da’ tu la ce liceu esti?” (evident, adresate mie). Plus mancaruri alese din legume mutate dintr-un frigider in altul si clatite. (nu, mama, nu m-am apucat de facut clatite, ca as fi distrus bucataria :D)

Ideea era ca plec. Bucataria ramane aici. Revin cu impresii, pareri, recenzii, poze. Sau nu.

Pana plec, Alina de la Folkblog mi-a lasat cadou o leapsa. Leapsa frumoasa, despre mine.  Si o fac acum…ca apoi uit 😀

o luna: sfarsit de aprilie-inceput de mai (imi pare rau, sunt indecisa :D)

o zi a saptamânii:  sambata

o parte a zilei: dimineata, la rasarit

o directie: verticala

o virtute: dragostea (agape, nu eros)

o personalitate istorica: o combinatie de Hannah Arendt si Ayn Rand (determinare si inteligenta primeia, vointa de a o lua de la capat a amadorura, nebunia si spiritualitatea celei de-a doua) [offtopic: ma fascineaza femeile astea de mult timp, ce ceva vreme mi le-am apropiat citind carti de si despre ele]

o planeta: daca e musai planeta, atunci sa fie Pamant. Daca poate sa fie satelit, prefer sa fiu Luna.

un film: Daca trebuie neaparat sa aleg unul, fie ultimul film care m-a lasat cu sufletul altfel… Coco avant Chanel.

un lichid: apa. asa as fi peste tot, in toate si viata ar depinde de mine.

o piatra: acvamarin

un tip de vreme: ploaie de vara

un instrument muzical: vioara

o emotie: entuziasmul e emotie?

un sunet: un izvor ce curge la cativa metri de locul unde stau si lenevesc in cort. sau aparenta liniste a padurii

un element:  focul

un cântec: „When a blind men cries” (alegere de suflet).

o carte: Zenobia – Gellu Naum (ce predictibil era raspunsul asta :D)

un scriitor: Amos Oz

personaj de fictiune: pot sa fiu tot Zenobia?(normal ca pot, e leapsa mea :P)

oras: Praga

o aroma: miros de liliac

o culoare: verde

un material: ceva fluid, vaporos, care sa te imbrace ca o a doua piele. Cam cu e matasea tesuta de strabunica-mea la razboi… (da, am asa ceva acasa :D)

un cuvânt: „eu”

o parte a corpului: ochi

o expresie a fetei: privire calda

personaj de desene animate: Dory (Finding Nemo)

forma geometrica: triunghi echilateral

numar: 8

un mijloc de transport:  o masina Smart 😀

o haina: o rochie

Merge mai departe la Fata-cu-Portocale, Make si Fata-cu-luna-Patrata. Cine mai doreste, sa se serveasca 😀

In alta ordine de idei, azi e ZIUA BUNICULUI MEU. Bunul care m-a tinut pe genunchi cand eram mica si locul meu preferat de joaca era in ateleriul lui de croitorie, care mi-a dezvoltat pasiunea pentru muzica (si ureche mea afona), care m-a invatat primele litere si sa citesc, care mi-a daruit cartea care imi e cea mai draga (o Biblie care acum se desprinde de peste tot si pe care mi-a lasat subliniate cele mai frumose cuvinte, incurajari si sfaturi), de la care am primit primul ceas, care a venit la absolvirea mea si a urcat pana sus, in sala de festivitati, cu toate ca de-abia incepea sa isi revina dupa un accident vascular. Bunicul meu este omul care mi-a ghidat primii pasi in viata, de la care am invatat importanta principiilor, de la care am preluat (imi place sa cred) vointa. LA MULTI ANI, TATAIE!

V-am pupat pe toti, am plecat spre mare 😀

4 gânduri despre &8222;Inainte de vacanta…ne jucam de-a (auto)cunoasterea&8221;

  1. triunghi echilateral zici. Dc aude Sile intra invariabil la banuieli.
    Felicitations for the bluog, corporatista folkista a lu’ tata?!

Lasă un răspuns

