Minore si majore

Game, acorduri, sunete insirate pe partitura inimii mele, ca sa imi faca viata un cantec. Se schimba tonalitati, se mai rup corzi, cateodata cheia sol e gresit desenata. Dar sunt aici, in mine, asa cum le-am simtit si primit pe toate in ultimele doua zile

Majore – colega, prietena si de cele mai multe ori siameza mea – Raluca. A terminat cu bacul, a avut admitere, azi-noapte la 12 ma anunta de rezultat, eu eram atat de fericita ca nu mai stiam ce sa spun. Bravo, copil!

– m-am odihnit sufleteste ieri. Imi e bine.

Minore (lucruri mici care ma fac pe mine sa zambesc): oameni obositi veniti miercuri la 10 din Vama. La 11 erau pe scena in Iron. Piese pe care le stiu de mult, si care devin din ce in ce mai rotunde. Proiecte vechi cu haine noi (cum ar fi Proiect Tivodar* cu Alex la vioara).  Galabilul-inegalabil Dragos Boeru (ne-auzit de mult). „The blowers daughter”. Cristina. Crisa. Andra. Dimineata racoroasa din Baneasa. DVD cu David Gilmour. Colegul meu si 4GB de muzica ce se rostogolesc  in birou. Povesti.

Game majore cu acorduri minore. Sau poate invers. Doua randuri si cele mai frumoase cuvinte. Despre cum e sa iubesti. Un zambet, o liniste, un cantec. Am ramas cu toate astea si inca ceva in plus.

* Proiectul Tivodar ii are in componenta pe Mysha, Tivo si Alex si isi schimba numele. Sugestiile se pot trimite in mesaje  in sticla  pe insula lui Tivodar sau in tonuri saltarete la casa fratilor folk. Si vor fi prezenti sambata viitoare in Vama Veche, la FolkYou (de anul acesta, Festivalul „Florian Pittis”). Si tocmai ca aflasi ca si domnu’ Calian, adica MISHU vine sa ne cante la FolkYou. Nu sambata, ci vineri.  Me happy-happy/joy-joy ca de mai oameni/cetateni simpatici voi vedea saptamana viitoare. Deci….cine mai merge la FolkYou???

Maine ma duc sa imi vad bunicii. Sa fiu copil, sa mananc dulceata de visine, sa ma rasfete bunica cu mancaruri alese, sa stau printre fire de iarba. Incet, incet, mi se apropie marea. Poate de-asta imi e atat de albatru si senin orizontul, si talpile imi zvacnesc in pasi de dans.

Na, si sa nu mai zica lumea ca sunt depresiva (azi nu sunt :D). Cantecel vesel, din tineretile in care la brainstormingurile pentru targul de oferte educationale ne uitam la filme realizare de Monty Python…ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIVE! 😀

Monty Python – Always look at the bright side

2 gânduri despre &8222;Minore si majore&8221;

  1. n-au fost 4 😛 oricum blind guardian brilliant !!! Green Day -21st century breakdown – C’est fantastique (cum ar spune seful meu) 🙂 have a nice weekend

Lasă un răspuns

