Administrative…

NON-ADMINISTRATIVA, dar IMPORTANTA: Pe ForeverFolk,  in partea dreapta sus gasiti un semn cu o inima. Vrem sa ajutam inima copiilor si sa punem mana la construirea sectiei de chirugie cardiovasculara la Marie Curie. Tot ce trebuie sa faceti e sa trimiteti un sms, si donati automat 2 euro. Nu e mult, si va ia mai putin de 1 minut. Ne ajutati?

restul…

– facut curat in blogroll. pentru ca multi dintre cei de acolo nu au mai scris pe bloguri de 1001 ani. pentru ca ma intreba cineva daca ceea ce am in blogroll e tot ceea ce citesc, mentionez ca nu, nu e doar atat. In blogroll am prieteni buni si oameni dragi. In reader am vreo 20 de bloguri pe care le citesc constant.

– i-am facut loc si in categoria „utile in bucataria mintii” siteului CevaBun.ro (retete mai mult sau mai putin exotice, povesti despre diverse produse, mancaruri tematice). Fain de tot pentru pasionatii de bucatarie.

– tot in aceeasi categorie s-a strecurat Mixul de Cultura. Recomandari de carte, muzica, teatru, fotografie, pictura. Numai bun pentru minte si suflet.

– new: pagina „Povesti cu si despre carti” – gasiti linkurile catre cartile despre care am scris aici, in ordine alfabetica]

– new: pagina „De-ale ForeverFolk-ului” – gasitit linkurile catre ce am scris pe ForeverFolk, si o sa fie updatat cu regularitate

In rest, m-am gandit eu asa ca am ceva timp liber la dispozitie pe care as vrea sa il investesc mai cu folos. Asa ca sunt in cautare de proiecte de colaborare sau de job part time. Varianta ideala ar fi sa fie ceva care sa implice fie chestii de comunicare-PR. Se accepta cu mare placere si ofertele legate de etica aplicata sau scris (nu imi place cuvantul jurnalism, nu stiu exact de ce). As mai putea colabora cu mare placere cu un ONG care sa aiba o declaratie de misiune bine stabilita si care activeaza in ceva care sa ma atraga. Important e sa fie ceva care sa poata fi facut fie cu ajutorul internetului, fie dupa ora 5, sau in weekend. Asa ca, daca aveti oferte si/sau propuneri, le astept cu mare drag pe adresa oana.sunt.eu[at]gmail[dot]com.

Lasă un răspuns

