Plan (de weekend)

-sa imi afund degetele in nisip si sa nu ma supar pe vantul ce imi va ravasi parul

– sa ma bucur

– sa nu dorm si sa imi odihnesc totusi nervii sufocati de betoane

– sa dansez

– sa ascult bolero dimineata (musai)

– sa scriu cel putin doua articole (sau macar sa iau notite)

– sa ma arunc in valuri

– sa imi inchid pielea fetei cu doua tonuri

– sa stau cat mai mult cu cristina mea (pana la urma, chiar daca ajungem pe cai diferite, e plecarea noastra)

– sa stau cat pot cu cealalta cristina, pentru ca imi da energie

– sa fiu frumoasa pentru ca am frumos in jurul meu

– sa iau in brate oameni faini

– sa sa sa sa sa sa

sa nu uit: sa respir!

[si trebuie, cand ma intorc, sa pun mana pe cartea ASTA.]

Lasă un răspuns

