Luna patrata in mare

Se facea ca imi era  dor de nisip. Si de apa sarata. Sa mi se increteasca parul in primele minute dupa ce am ajuns pe plaja. Sa zac in soare, sa ma plimb prin valuri. Seara sa ascult muzica frumoasa.Sa beau cafeaua la rasarit. Sa fie oameni dragi langa mine. Sa dansez invartindu-ma in cercuri pana ma prabusesc de viata. Se facea ca sunt si a mea si a lumii intregi,si respiram culori in timp ce  zambeam indragostita de un sunet, o lumina, un gand portocaliu, o cutie, un detaliu.

Se mai facea dimineata, si povesteam cu cineva cum Alina Manole+pian-bas-trompeta trebuie sa aiba un farmec al ei si numai al ei pe malul marii. Si cum parca stelele (patrate sau nu) s-au aliniat, exact in weekendul planificat de mine pentru escapada vama-vechista, Luna Patrata vine la Soni. Vineri, in noapte tarziu, ca sa avem timp si noi corporatistii sa fugim dintre asfalturi si sa ajungem la mare. (adicatelea pe la orele 22)

Deci, luati-va prietenii imaginari de mana (si nu numai pe ei) si haideti sa facem stele patrate

Pana atunci…va las cu asta. Piesa cu care am descoperit-o eu pe Alina, intr-o vreme in care cautam ceva frumos.

Si apropo de stari frumoase…un „anonim” ne-a dus sa vedem rasaritul. Poti merge si tu, iar drumul e aici.

Lasă un răspuns

