Din muzica de facut bucate XIV

Mi-as prinde degetele de corzile inimii cuiva pentru cateva clipe, atat cat sa creez acordul perfect. Dar prea e luni dimineata si prea imi sunt ochii carpiti cu bucati de vise colorate. Ciocolata cu menta are gust de vara senina si fara probleme. Asa ca azi voi controla vremea, voi face sa fie soare si vesel. Muzica de azi e cu dedicatie pentru o persoana draga, ce azi noteaza trecerea unui sfert de veac prin viata ei.

Eu daca as fi regina, as contrui orasul asta. Si as avea program cum am avut sambata si duminica. Langa Alina, Mirage, Maggie May, Cantafabule, Sandu, „A-luna patrata”, Tudor, Make, Raluca, Jonnie, Mysha, Fram,Nico, Cami (ei merg la comun la oameni dragi de la FolkFrate), Cristina mea, Andra, Cristina Andries, Adi, Cristina mea din nou, Florin, Cristi, Gabita (ordinea este strict cronologica, incepand cu gara si cafeaua si terminand cu dimineata asta visatoare)

May you all have a least one day in which to feel like the queens/kings of the world.

As for me, I am the perfect queen of my perfect idealist world. Maybe not yet so perfect, as I miss the perfect king for it. Dar acolo e soare, si frumos, si eu ma plimb prin ploaie ori de cate ori vreau sa imi spal iluziile optice. Si luna e mereu patrata 🙂

2 gânduri despre &8222;Din muzica de facut bucate XIV&8221;

  1. Tu draga ce frumooooos! Eu inca incerc sa imi revin dupa asa zile faine, dar nu stiu sigur daca imi doresc cu adevarat sa imi revin. Prea frumos a fost totul, prea frumosi sunteti voi toti oamenii astia alaturi de care am petrecut doua zile si o noapte minunata. Faaaataaaa, eu asa vreau sa traiesc! Cum facem sa construim orasul ala? Ca asa nu se mai poate!

Lasă un răspuns

