Cronicutza de Festival (Vatra Dornei)

O gasiti, evidament, pe ForeverFolk, mai precis AICI.

Scrisa de Make, din motiv ca eu sunt in incapacitate de organizare. 🙂

e cu acordul, corectura, si pozele mele. Si da, o sa invat sa fac si poze :))

Perspectiva personala e ca a fost frumos tare de tot. A fost primul meu festival la care am participat ca parte a ForeverFolk si implicit partener media (sper ca nu si ultimul…make, raluca? comentarii?) M-am bucurat sa vad atatia oameni dragi strasni laolalta, m-au incantat (la propriu si la figurat) noptile pierdute pe holuri sau in receptia de hotel, am avut parte de reactii. Si mai bune si mai rele. Dar reactii, ceea ce insemna ca oamenii au bagat de seama evenimentul. Am vazut si tineri folk deja conscrati pe care imi doream de mult sa ii aud live (Nu Acum in special), am vazut si tineri care deja si-au conturat un stil al lor (Mishu sau Proiect Tivodar), am vorbit mult despre folk, despre trecut si prezent si posibile scenarii viitoare, am dat din maini, am avut poezie si suflet cu olarasu, am avut zambete si ironie cu iancu, am avut tapinarii, prieteni buni aproape, m-am apropiat de alti oameni (neasteptat si frumos), am mirosit levantica, am ragusit, am plans, am zambit, am sarit, am alergat, am privit.

am ramas cu 3 giga de poze. si multe amintiri frumoase. pentru ca atunci cand am plecat de acolo am hotarat sa las orice neplacut, nerv, stare de tristete metafizica in urma.

vatra dornei va ramane in inima mea ca un fel de piatra marcanta in existenta mea.  pentru toate zambetele si bucuria care au curs in mine doua zile. si pentru ca am mai omorat niste demoni. it feels good 🙂

[multumesc, M, pentru scris dupa dictare]

Lasă un răspuns

