pauza fortata

din motive de mana stanga nefunctionala pentru o perioada, si eu plictisindu-ma sa incerc sa scriu doar cu o mana…pana joi, blogul va fi in pauza

cand ma intorc am de scris despre: „Generatia X”, „Casatorie de amatori”, „Nebuni in Brooklin” (carti), Santana si festivalul de la Vatra Dornei (muzica), deplasari, aniversari, depresii, nervi, indragosteli (povesti)

va dati seama ca ma duc la santana cu o mana atarnand de gat???? :((

deci…ne citim joi 🙂

ps: m-am razgandit. nu cred ca pot/vreau pauza. asa ca o sa dau lung din gene pana gasesc pe careva dispus sa scrie dupa dictare 🙂 si offtopic: cand esti stangaci cea mai urata pedeapsa e sa incerci sa mananci cu mana dreapta. asa ca avem pe laga pauza fortata, cura de slabire fortata 🙂

ps2: va rog insitent cand ma vedeti nu ma mai intrebati: ce am patit? cu toate ca varianta nonei ca am sarit garduri pe la case de barbati insurati e amuzanta, adevarul e ca doar am incercat sa fac piruete pe gresie, dupa dus. am reusit un tripul axel si o mana bandajata. sau pur si simplu m-au injurat multi oameni in ultima vreme 🙂 gata. nu mai dau explicatii.

2 gânduri despre &8222;pauza fortata&8221;

  1. Intrebarea nu e ce ai patit – ci cum ai reusit sa cazi iesind de la dush. SI aici apare intrebarea: ce s-a intamplat la dush de te-a facut sa iesi in pasi de dans (piruete)…tough question…

Lasă un răspuns

