folkfratepunctblogspotpunctcom [cronicutza de FolkFrate – 24 iunie 2009]

Sub semnul „sa ne spunem la-multi-ani” reciproc, daca eu ieri implineam un anisor de existenta blogsferica, vecini cu mine de aniversare sunt prietenii dragi de la FolkFrate. Asa ca aseara ne-am spus reciproc „La multi ani!” (Jonnie de la microfon, eu de pe lada de bere). Din motive de ploaie si vant (coafura nu a rezistat, evident), am ajuns relativ tarziu, sa tot fi fost trecut de 11. Intampinata inca din afara barului cu replica „La ora asta se vine?”, am avut un soc cand am coborat treptele. Era plin. Bine, e plin de obicei. Dar acum parca era mai plin fata de cum fusese in alte dati. Dupa ce am rezemat o perioada nedefinita de timp peretele de trecere intre intrare si bar (si am incurcat traficul 🙂 ), Mari ne-a „agatat” pe mine si pe Cristina mea, ne-a asezat frumos la masa Liei (careia ii urez multa fericire si numai bine cu ocazia celor „…si 1 ani” impliniti).

Am ascultat: vreo doua piese de la Trupa Verde (ei au fost invitatii serii, dar cum eu am ajuns tarziu…). Placut mult ca ascultat „Fire de nisip” (no, am si eu micile mele obsesii). ceva piese in formula de trio-magic (Teddy, Mysha, Jonnie). Mai toate piesele condimentate din plin cu Aurica. (nota: Aurica este o vioara, manuita de mainile lui Alex. Din ciclul „La microfon, Alex. Si la Alex, Aurica”). Cantat pana nu m-au mai tinut plamanii si gatul, si-asa atrofiate de laringita inca nevindecata total. Piese dragi.  „Primavara” de la Mar Verde (da, Jonnie, am gresit versurile de la prima strofa :D), „Gandacul”, „Sala de asteptare” (aici a cantat numai Teddy, dar nici pe el nu il mai auzeam prea bine, pentru ca se canta in jurul meu), „Turturi metalici”, „Pseudofabula”, „Liber”, „Omul plajei”. Si-ar mai fi cu siguranta altele, dar de astea imi aduc aminte acum, asa fara foi si notite. (da, stiu ca au fost cantate in cu totul alta ordine). In rest, Proiect Tivodor original (adica Mysha-CristinaTivo), cu diverse variatii instrumentale (adica una bucata Teddy si una bucata Alex). „Nadir”, „Oare si ea”, „Mad world”, „Hit the road Jack”. Mentiuni speciale pentru „Acasa”, „Discurs” si „Drumuri” (care pe langa faptul ca e o piesa noua, avand marca ei inconfudabila, a sunat frumos prin alaturarea viorii. zic eu).

Au mai fost acolo, ca sa imi bucure mie inima: Leanta la bar, Alina Manole, Adi Cristescu („La chitara bass, domnul pianist Adi Cristescu”), Tudor, Cristina mea, Crisa din Iron, Mari, Elena mica (adica Roscata), doua colege de facultate cu un an mai mici plus Victor (ei erau chiar prezente neasteptate), Oana

Si daca tot au fost zile cu aniversari, tot azi face un an si „concurenta” preferata: Folkblog.

[azi ma vad cu fosti colegi de liceu si maine plec iar la drum. This weekend: Vatra Dornei it is :D]

3 gânduri despre &8222;folkfratepunctblogspotpunctcom [cronicutza de FolkFrate – 24 iunie 2009]&8221;

  1. la multi ani!!!!!
    o seara cu atatia sarbatoriti minunati….ce party….ce muzica….ce gasca de inimi nebune!!! sa tot agatz astfel de fete frumoase la trup si suflet, mai ales la suflet!
    ramane pe miercuri, nu?

  2. As vrea sa te critic putin ca pe blog ai scris de toate evenimentele…mai putin de aniversarea ForeverFolk :p…asa ca..”rusinica” 😛
    iar pt un an de blog ti-am urat la tel…deci mi-am facut datoria 🙂

Lasă un răspuns

