La mai multe bucate :)

Aduceti tortul, cadourile, conffetiul. Oana din Bucate a implinit un an. Fix atat a trecut de cand am inceput planurile de mutari.

Daca in general am talentul de a incepe diverse chestii cu pasiune si a le abandona pe parcurs, blogul asta pare-se ca a a supravietuit cu indarjire in viata mea. De ce? Pai, in primul rand pentru ca ma lasa sa scriu tot ce simt, cred, vreau, fara sa ma sanctioneze in mod direct (poate doar indirect prin comentarii). Pentru ca pot fi trista, pot fi vesela, pot promova ce muzica vreau, pot scrie despre cartile pe care le citesc. Pentru ca il rasfoiesc si vad cum am evoluat, imi citesc starile, imi aduc aminte printre cuvinte de momente. Pentru ca imi da exercitiu de scris si cred sincer ca am evoluat din punctul asta de vedere. Pentru ca m-a facut dintr-un om total nepasionat de blogosfera intr-un om care isi dea cafeaua cititind in cele 12 bloguri din reader si mult mai multe din favorites.

Mi-a adus si cate ceva in schimb:

– colaborarea cu ForeverFolk-ul si mai apoi „postul” de editor coordonator. Cine ma cunoaste macar un pic, stie ca pasiunile mele majore in viata se rezuma la citit, scris si muzica. Sa scriu despre muzica e cum nu se poate mai bine. Astept oferte de la alti interesati 🙂

– cativa oameni frumosi in jurul meu, unii care au devenit si prieteni buni (se stiu ei care  🙂 ) , „Cronicutza de FolkFrate” (prima data aparuta sub acest nume aici), si Oana-din-Bucate

– o mare dragoste

– ceva mai mult curaj sa scriu mai deschis

– determinare sa scriu mai des despre cartile pe care le citesc (chiar daca nu am mereu timp, macar incerc. Ca si muzica, si cartile trebuie promovate)

– flori, filme si baieti (la propriu 😀 )

Diseara ma duc sa ma sarbatoresc in Iron, cu Trupa Verde inclusa in pachetul FolkFrate

[daca anul trecut eram in plin proces de mutare reala, anul acesta incepe sub semnul redecorarii sufletesti. Se arunca de pe rafturi resentimente, umbre negre si dureroase, temeri, praf. Se mobileaza cu lumina, credinta, dragoste, verde si cer. In loc de draperii, o sa am curcubee, iar in vaze voi planta fluturi. Acestea sunt rezolutiile pentru noul an :)]

Inca una si gata: evident ca nu puteam sa nu imi fac si eu ceva cadou mic. Si cum nu am ajuns la Bookfest din motive de lesinaturi, ieri m-am oprit de ale mele munci exact  in Carturesti, de unde am plecat cu urmatoarele: Zarva in gradina de guave (Kiran Desai – luata pentru ca e cu si despre indieni si mie imi plac cartile de genul), Casatorie de amatori (Anne Tyler -luata pentru ca mi-a placut coperta si textul de pe coperta IV) si Nebunii in Brooklin (Paul Auster – luata pentru ca mi-a fost recomandata). Buget de austeritate, asa ca doar 30 Ron cheltuiti. Si mi-a fost greu sa aleg, am constatat ca piata de oferte era mare si bine venita. Poate mai o gasesc asa si la salariu 😀

Si, facand rondul de bloguri, am gasit la zgubilitici ceva care mi-a inveselit dimineata. Enjoy…


Operational Artificial Nullification Android

Get Your Cyborg Name


Orphan-Abducting Nightmare of Anger

Get Your Monster Name


One Administering Naughty Affection

Get Your Sexy Name
2 gânduri despre &8222;La mai multe bucate :)&8221;

  1. La multi ani, draga oana din bucate! si sa cresti in continuare la fel de frumos ca si pana acum! „concurenta” te pupa cu drag! :*

Lasă un răspuns

