Din muzica de facut bucate XIII

In fata ploii, pana si verdele copacilor capata iz de gri placid si rece. In fata luminii, degetele mele arata un pic mai vii, in timp ce isi pierd umbrele prin povestile cu iz de tastatura.  Te-am cautat azi, cu un tipat de pascarus. Ti-am imbrasisat nisipul cuvintelor reci si departe.Ti-am desenat chipul intr-un nor, acoperindu-te apoi cu frunze si fluturi colorati, sa nu te mai gaseseasca nimeni. Te-ai speriat si ai fugit din lumina mea albastra.

In fata evidentelor, taci!

Si cand e linistea, liniste

Asculta Universul din tine
cum asculta un copil marea
intr-o cochilie

PS: asta e muzica de copt tavi cu fursecuri, pe care apoi sa le rontai in pat. In dreapta o carte frumoasa, in stanga o cana cu ceai. Sunete frumoase pe fundal. Poate cineva, sau poate nu. Depinde de zi si de stare. Oricum ar fi, e muzica de rupt de lume. Ceea ce eu am nevoie sa fac pentru o perioada. See you after…

Lasă un răspuns

