„Imi simplific viata.
Sunt undeva la mijloc, penduland intre fericire si tristete.
Pentru ca buretii de mare n-au niciodata o zi proasta”

„”E lungubru ce se-ntampla, dar iata-ne , suntem niste Pelerini, niste tacaniti ai vremurilor noastre, incercand sa punem pe picioare realitatea noastra paralela. Sa construim o lume din pietre si din haos. Ce-o sa iasa, nu stiu.
Chiar si dupa toata tevatura asta, stam in toiul noptii fara sa fi ajuns nicaieri.
In faza in care suntem acum, in bezna si printre ruine, am putea construi chiar orice.”

Chuck Palahniuk  – Sufocare

[stiu ca in bara din dreapta am „Poveste despre dragoste si intuneric” de vreo 3 saptamani. Momentan am abandonat-o, cartea asta trebuie citita in momente de liniste, cu creionul in mana si google-ul aproape. Intre timp am citit „Sufocare„- Chuck Palahniuk , „Generatia X” – Douglas Coupland, si „Ultimul sufleu la Paris. 69 de retete culinare” – Adriana Babeti. Voi scrie despre ele intr-o zi cu mai multa stare. Daca isi facea cineva griji pentru bugetul meu, nu am ajuns la Bookfest. Nici macar la lansarea la care imi doream sa ajung. Pentru ca sambata am zacut ca o molusca in pat si singurele drumuri facute au fost alea eminamente necesare. Pam-pam. E aproape 5 si ma duc acasa. Whatever that means.]

[in caz ca nu v-ati prins, posturile cu „…” sunt cu citate reprezentative pentru o zi./stare/ oana din bucate cand nu sta in bucatarie si bate campii sufletului ei mereu nou si mereu vechi. just to make sure :D]

Lasă un răspuns

