Din muzica de facut bucate XII

Seara frumosa, cu rupere de betoanele incinse si ecran de calculator care imi da dureri de ochi si cap. Seara un pic trista, un pic melancolica, un pic indragostita ( nu spui mai mult ca e secret 🙂 ), un pic personala (poate prea personala, nu mai stiu exact). Seara de ragusit, de dansat in rochia mea lunga cu flori in acorduri de mica tiganiada (a fost un moment de mare arta 🙂 ), de zambit, de aplaudat. Seara de momente-bucurie marunte, bune sa ma scoata dintr-un ritm interior angoasat si melancolic:

Alina Z. si zambetul ei mereu cald, si replica ei „Esti frumoasa” atunci cand ma vede. Are ceva care chiar ma face sa ma simt frumoasa

– Mysha si Jonnie, altfel decat la FolkFrate. Adica, nu pe scena, ci la masa cu noi (din ciclul „la masa cu gagici” – unde gagicile sunt trei si se numesc Oana din Bucate, Sanziana si Cristina, plus Mari din cand in cand)

– Ras. Mult ras. O portie sanatoasa de ras, de care aveam nevoie ca un  aproape sufocat de aer

– „Gand” de la Dragos. Si „1000 de drumuri”. Dar mai ales „Gand”

Cristina Andries si Mysha si Jonnie si „Vijelia”

– Oana– psiholog de serviciu (nu eu, alta Oana :D). Un moment initial ciudat. Benefic si binevenit. M-am purificat un pic de ganduri ce zaceau in mine. Confesiunea mea ca in fata cuiva care nu are de ce si pe cine sa judece. Un nou prieten. Sar’na

– „Mai poti rade cu lacrimi pe-obraz de primul necaz”. Si de al doilea. Sau al treilea.”In ochi de copil bosumflat, roata mare a stat”

– strans legat de mai sus: Ovidiu a cantat „Carnaval”. Piesa aia pe care de cate ori o ascult imi dve.  Fara sa stie, Ovidiu mi-a facut un cadou frumos. Multumesc!

– prieteni atat de buni incat iti spun ca, daca vrei, nu mai pleaca la mare ca sa ramana la eveniment la ForeverFolk. (nu, Cristina, poti pleca la mare linistita :D)

– planuri de Succeava-Vatra Dornei (accept donatii in lei pentru imbunatatire bugetului 🙂 )au lacrimile, pentru ca imi aduc aminte de cat am crescut, de cum am transformat prea des rasul in cinism, si vata pe zahar in cafele amare cu lapte. Si pe care am ascultat-o prima data li

– Alina Zaharia, Dragos Boeru, Dan Caramihai, Puiu Cretu, Jul Baldovin, Ovidiu Mihailescu. Ei au fost la microfoane, chitari, si responsabili cu stare noastra de spirit

– „Fluturi albastri”. Dor ca o lovitura de pumn in stomac. Imi e dor de fluturi.

Si piesa asta. Dintre toate. Pentru gandul ce mi-a tesut cu fir alb sau rosu de matase intreaga seara. Si pentru ca imi era tare dor de Alina 😀

2 gânduri despre &8222;Din muzica de facut bucate XII&8221;

Lasă un răspuns

